Ekonomi Twigy âşıkların hayal gücünü çalıştırıyor!

Twigy âşıkların hayal gücünü çalıştırıyor!

13.02.2008 - 00:00 | Son Güncellenme:

Terlik markası Twigy'nin Sevgililer Günü için hazırlanan reklamı oldukça ilginç. Firmanın sahibi Sinan Öncel, "Aşk hayal etmektir, insanlar neyi görmek istiyorlarsa onu görecekler" dedi

Twigy âşıkların hayal gücünü çalıştırıyor

axeko012.jpg Her zaman ilginç reklamlarıyla gündeme gelen Twigy'nin 14 Şubat Sevgililer Günü için hazırladığı reklam da uzun süre konuşulacak gibi görünüyor. Twigy'nin sahibi Sinan Öncel, 'Aşk hayal etmektir' sloganıyla hazırladıkları reklamda, turuncu renkli üç terlik kullandıklarını anlattı. Öncel, "Bu reklam da büyük ilgi gördü. Mesajımızı 'Aşk hayal etmektir" diye verdik. Birbirine dayanmış üç tane terlik var bu reklamda. İnsanlar neyi görmek istiyorlarsa onu görecekler" dedi. Yıldız Teknik Üniversitesi yakınlarına mağaza açmadan önce 'Yıldız Terlik Üniversitesi' yazdıklarını hatırlatan Öncel, bu konuda dava sürecinin devam ettiğini söyledi. Öncel şunları anlattı:"Savcı takipsizlik kararı verdi. Bilindiği gibi biz Yıldız'daki mağazamıza 'Yıldız Terlik Üniversitesi' yazılı bir reklam asmıştık. Üniversite yönetimi de bu yüzden bizi dava etti. Biz üniversite yönetimi ile konuştuk. 'Niyetimiz espri yapmaktı. Şaka yapıyoruz. Biraz hoşgörülü olun. Üzdüysek yazıyı kaldıralım' dedik. Yine de dava açtılar. Savcının takipsizlik kararına rağmen Sanayi ve Ticaret Bakanlığı'na şikâyet ettiler. Çok yadırgadım. Sonuçta bir espri." Terlik üniversitesi davalık Marka gücünün, dönem dönem politikacıların gücünden daha fazla olduğuna dikkat çeken Öncel şöyle konuştu:"Markaların sosyal sorumluluklarda olduğu gibi toplumsal hassasiyet dönemlerinde de görev üstlenmesi lazım. Dağlıca'daki saldırılardan sonra toplumda başlayan gerginlik nedeniyle 'Basit hesaplara gelmeyiz' sloganıyla verdiğimiz ilanlarla 'toplumsal hassasiyet' kampanyası başlattık. Ana fikri bölünmemekti. Bu tip hassasiyet dönemlerinde Twigy markası yine görev üstlenmeye devam edecek." Toplumsal hassasiyete katkı Twigy'nin sahibi Sinan Öncel, 'Perakende Günleri' kapsamında düzenlenen açık artırmadan aldığı Pele formasıyla uğur yapıyor. Formayı çerçeveleterek ofisine asan Öncel, önemli derbi maçlarına da bu formayı giyerek gidiyor. Formanın uğuruna inandığını söyleyen Öncel şunları söyledi:"Bu formayla gittiğim maçlarda Fenerbahçe hep kazanıyor. Çocukluğumda futbol oynarken hep bir arkadaşım Pele olurdu. Pele bir efsaneydi benim için. Böyle bir efsanenin formasına sahip olmak da aynı derecede önemli. Şimdi bu formayla önemli derbilere gidiyorum. Formayı gören benimle fotoğraf çektiriyor." Pele formasıyla uğur yapıyor Yılda 2 milyon çift terlik sattıklarını belirten Öncel, cirolarının da 25 milyon YTL olduğunu kaydetti. Twigy'nin mağaza odaklı bir firma olmadığını anlatan Öncel, nedenini şöyle anlattı:"2 yıldır perakende sektöründeyiz. Mağazacılığı, reklam panoları kiralamaktan daha ekonomik olduğu için tercih ediyoruz. Açık hava reklam fiyatları inanılmaz derecede arttı. Koyduğumuz panonun aylık bedelinin yarısına bir mağaza kiralama denk gelmeye başladı. Biz de reklam panosu kiralayacağımıza dükkan tutmaya karar verdik. Bu şekilde 13 mağazaya ulaştık. Bu yıl 25'e çıkarmayı planlıyoruz." Yılda 2 milyon çift terlik satıyor