Ekonomi Ülker'den spora 33 milyon dolar

Ülker'den spora 33 milyon dolar

25.11.2006 - 00:00 | Son Güncellenme:

Basketboldan futbola, kayaktan yelkene değişik spor dallarını destekleyen Ülker grubunun farklı kategorilerdeki sporculara bir yılda yaptığı toplam destek 33 milyon doları buluyor

Ülkerden spora 33 milyon dolar

Turkcell Süper Lig'de Fenerbahçe'ye de sponsorluk desteği veren Ülker aracılığıyla futbolseverler, sorularını Fenerbahçeli futbolcu Tuncay'a yönettiler. Benzer sponsorluk desteklerini Beşiktaş ve Trabzonspor'a da veren Ülker, ikinci ve üçüncü ligde de Malatyaspor, Uşakspor, Elazığspor, Boluspor, Bucaspor, Eyüpspor, Hatayspor ve Muğlaspor'a destek veriyor.Ülker grubunun destek verdiği spor dallarından bir diğeri de basketbol oldu. Ülker grubunun, futboldan basketbola, su sporlarından güreşe pek çok spor dalında Türk sporcularına bir yıl içinde toplam 33 milyon dolarlık destek verdiği bildirildi. Futbolda Fenerbahçe, Galatasaray, Beşiktaş ve Trabzonspor'a sponsorluk desteği veren grup, 'Cola Turka Ayın Golü' yarışmasıyla futbolseverlere de ödüller dağıttı. Basketbolda Fenerbahçe, Ülker, Beşiktaş Cola Turka, Galatasaray Cafe Crown ve Alpella ile Ülker markasını bütünleştirdi. Sporda değişik dallara destek veren Ülker grubu yetkilileri, özendirici olmaya önem verdiklerini açıklıyor. Caramio ile yelken sporcularını destekleyen grup, kayakta milli sporcu Adem Vazgeçer'i destekliyor.Atıcılıkta milli sporcu Oğuzhan Tüzün'e sponsor olan Ülker, bayan sporcuları da basketbol ve futbol alanında destekliyor. Ülker grubu, Beşiktaş Cola Turka Bayan Basketbol Takımı'nı ve Mersin Cam Spor Bayan Futbol Takımı'nı destekliyor. Baskette markayla bütünleşti Ülker Grup Sözcüsü ve İstişare Konseyi Üyesi Metin Yurdagül, çarşamba günü Galatasaray - Bordeaux arasında Fransa'da oynanan maç sonrasında basın mensuplarına Ülker'in spora verdiği desteği anlattı. Yurdagül, grubun spora verdiği destek konusunda şöyle konuştu: "Spora verdiğimiz destek ile markalarımız ve hedef kitlemiz arasında duygusal bağ kurmak, markalarımızın imajını pekiştirip sağlamlaştırmak istiyoruz. Tüketici ile aktif ve çift yönlü iletişim olanağını yakalamak ve çalışanlarımız, satış teşkilatımız ve diğer tüm iş ortaklarımızla bağlarımızı güçlendirmeyi de hedefliyoruz. Bütün bunları amaçlarken dünya ölçeğinde sportif başarılara ve spor ekonomisinin büyüyüp gelişmesine de katkıda bulunmak istiyoruz." 'Hedef kitlelerimizle marka bağı kuruyoruz'