Ekonomi Volvo premiumda pazar payını artırdı

Volvo premiumda pazar payını artırdı

07.01.2019 - 08:15 | Son Güncellenme:

.

Volvo premiumda pazar payını artırdı

Volvo Car Turkey, 2018 yılını 5 bin 943 adetle tamamlayarak, geçen yıla göre satışını yüzde 33 artırdı. Satışlarını en çok artıran premium marka olan Volvo, Türkiye’de bu sınıftaki payını da yüzde 6’dan yüzde 12’nin üzerine çıkarttı. Volvo modelleri arasında en büyük payı S60 alırken, onu, V40/V40 Cross Country izledi. Başarılarını 2019’da sürdürmeyi hedeflediklerini söyleyen Volvo Car Turkey Genel Müdürü Sabri Sözen, bu yıl pazar paylarını korumayı hedeflediklerini, yılın ilk çeyreğinde de, yeni V60 Cross Country modelini sunmayı planladıklarını kaydetti.