08.03.2017 - 02:30 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Elektrikte serbest tüketici limitinin düşmesiyle birlikte hareketlenen piyasa ihtiyaçlarına karşı tüketicilere her kanaldan ulaşmayı planlayan grubun, yılsonuna kadar Türkiye çapında 275 MİM’e ulaşmayı hedeflediği açıklandı.
Türkiye genelinde 4.5 milyon aboneye hizmet veren CK Boğaziçi, nokta bakımından telekom ve finans sektörünün önde gelen oyuncularını geride bıraktı. 200’ü kurumsal dönüşümünü tamamlamış MİM olmak üzere toplam 230 noktada müşterilerine hizmet veren şirkete en yakın finans sektörü oyuncusu bankanın şube sayısı 165, GSM şirketinin ise en fazla 202 adet hizmet noktası var.
Özelleştirme öncesi hizmet noktalarında bekleme süresinin 1-3 saat olduğunu belirten CK Boğaziçi Elektrik Genel Müdürü Halit Bakal, “Şimdilerde bu süre 10 dakikalara inmiş durumda. Şirketimizin yatırımları devam ediyor. Yaygınlaşan MİM noktalarımız ile buralarda hizmet verdiğimiz müşterilerimizin sayısı aylık 1.4 milyona çıktı. 2017 sonunda 275 MİM’e ulaşmayı hedefliyoruz” dedi.