En 1 milyara havyarlı şampanyalı krem

1 milyara havyarlı şampanyalı krem

18.01.2004 - 00:00 | Son Güncellenme:

Kozmetik firmaları, yosunun, şampanyanın, havyarın ve ipeğin gücünü kozmetiğe taşıdı. Bu ürünlerin besleyiciliği, onarıcılığı ve yumuşaklığı katılarak üretilen delux ürünler gittikçe artıyor. Havyarlı, şampanyalı kozmetik ürünlerin fiyatları 1 milyara kadar çıkabiliyor

1 milyara havyarlı şampanyalı krem





Her gün daha da gelişen kozmetik dünyası, kadınlara güzel olmanın farklı yollarını sunmaya devam ediyor. Firmalar, havyarın, şampanyanın ve ipeğin sağlık gücünü, gizemini uzun dönem yaptıkları bilimsel çalışmalarla kremlerin içeriğine sokmayı başardılar. Havyar'ın besleyiciliği, yosunun iyileştirici özelliği, ipeğin yumuşaklık veren içeriğiyle 'Tescilli' markalar yaratan firmalar delux ürünlerini 2000'li yıllarda piyasaya sürmeye başladı. Satış ağlarını kısa sürede genişleten kozmetik devlerinin havyarlı, şampanyalı ürünleri 1 milyara yaklaşan fiyatlarla alıcı buluyor.
Lüks güzellik markası olarak bilinen Kanebo, ilk kez ipeği kozmetikle buluşturdu. Markanın, "İpek fibril" maddesini kullanmasının nedeni ipeğin cildi yumuşattığının kanıtlanması. Türkiye'ye sadece yaşlanma etkilerini geciktirici kremi "Sensai Ex La Creme"yi getiren Kanebo'nun, ipeksi içeriği, porselen benzeri şeffaflık ve genç bir cilt vaad ediyor. Bu ürünün bir başka özelliği de birleştirici yanının bulunması. Krem yüz dışında isteğe bağlı olarak hastalıklı bölgelere de uygulanıyor. Kanebo Sensai Ex La Creme'in satış fiyatı 945 milyon lira.

Cilde yosun nemi
Ünlü Fransız markası La Mer'in 'Creme De La Mer'i kadınlara güzelliği deniz yosunu ile sunuyor. Creme De La Mer'de deniz yosunu, uzun bir fermantasyon işleminden geçerek - bir şarap gibi - ürünün içeriğine hazır hale getiriliyor. La Mer, işlenmiş yosun özü sayesinde cilde nem veriyor. Yüksek oranda klorofil içerdiği için iyileştirici özelliği de bulunuyor. La Mer, Creme De La Mer dışında bu yıl Eye Balm'ı da Türkiye'ye getiriyor. Fiyatlar: 60 ml 397 milyon lira, 30 ml 223 milyon lira.

Zengin proteinli
Bir başka Fransız markası Matis de protein ve mineral açısından çok zengin olan havyarı yeni serisi "Unique Line"de kullanıyor. Bu ürün grubunda temizleme sütü, yumuşatıcı tonik, gece ve gündüz kremi, ışıltı maskesi, göz çevresi kremi ve serum bulunuyor. Le Lait - Enriched Cleanser (Temizleme sütü) 49.5 milyon lira, La Lotion - Gentle Tonic (Yumuşatıcı tonik) 42.5 milyon lira, Le Masque - Radiance Mask (Işıltı maskesi) 92 milyon lira, Le Jour - Anti Stress Cream (Strese karşı gündüz kremi) 138 milyon 750 bin lira, La Nuit - Regenerating Cream (Yeniden yapılandırıcı gece kremi) 148 milyon 250 bin lira, Le Soin - Intensive Serum (Yoğun bakım serumu) 152 milyon lira, Les Yeux - Repairing Eye Cream (Onarıcı göz bakım kremi) 89 milyon 750 bin lira.

Kırışıklığa şampanyalı çözüm
Almanların Babor'u da belki de bir kozmetik markasında akla en son gelebilecek bir ürün olan şampanyayı kullanıyor. Babor'un, şampanya köpüğü bakımı "Babor Selection" ilk kez şampanyayı kozmetiğe sokuyor. Yüz ve dekolte bölgesinde kullanılan bu seri, kırışıklıkları açarak, hücrelerin onarılmasını sağlıyor. Fiyatı: 80 - 100 milyon lira.



BUSINESS

















Yazarlar