Sık Kullanılanlara Ekle   Açılış Sayfası Yap   İletişim 29 Eylül 2006 / Cuma  
Bugünkü Milliyet Gazetesi      Emlak      Arabam      Kariyerim      Cumartesi      Pazar      Ege      Seri İlanlar  
   
 » Detaylı Arama

  SON DAKİKA
  ANA SAYFA
  YAZARLAR
  SİYASET
  EKONOMİ
  FİNANS
  DÜNYA
  SPOR
  GÜNCEL
  YAŞAM
  MAGAZİN
  ASTROLOJİ
  HAVA DURUMU
  ÇİZERLER
  OMBUDSMAN
  Bilim ve Teknoloji
  Kültür ve Sanat
  Eğitim
  TV Rehberi
  Tatil
Haber İndeksi Arşiv Haberci Üyelik
 GÜZELLİK   VİTAMİN   ÇOCUK BAKIMI   HAMİLELİK   DİYET   KADIN SAĞLIĞI 
Yağlı beslenmeye son!

Kilo problemi bayanları daha çok fiziksel açıdan ilgilendirirken, erkekler için sağlık tarafı ağır basıyor. Yağlı yemeklerle kiloları "aşırıya" kaçan erkeklerin karın boşluklarında oluşan gizli yağlanma, bir çok hastalığa neden olabiliyor

Kendini tutamayıp yemeği fazla kaçıran erkekler sadece göbeklerine bakarak aldanmasınlar, çünkü karın boşluğunda oluşan gizli yağlanma şeker, kalp ve damar hastalıklarına davet çıkarıyor.
John Hopkins Üniversitesi'nde yapılan konuyla ilgili bir araştırmanın sonuçları, ABD'nin Chicago kentinde başlayan Amerikan Kardiyoloji Koleji 52. genel kurulunda açıklandı.

Araştırma, 46 kadın ve 38 erkek denek üzerinde yapıldı. Yağlı beslenmenin erkekte iç, kadında ise deri altında yağlanmayı körüklediği belirlendi.

Uzmanlar, damar sertliğine karşı yararlı olduğu bilinen sebze kaynaklı yağların ise iç yağlanmayı azaltmada yararlı olabildiğine dikkat çekti.

Araştırmada Akdeniz usulü beslenen deneklerde iç yağlanmanın daha az meydana gelebildiği gözlendi.

Egzersizin, iç yağlanmanın azaltılabilmesi açısından iyi bir yöntem olduğuna dikkat çekildi.




© 2006 Milliyet