Sık Kullanılanlara Ekle   Açılış Sayfası Yap   İletişim 03 Mayıs 2004 / Pazartesi  
Bugünkü Milliyet Gazetesi      Business      Otomobil      Popüler Kültür      Cumartesi      Pazar      Ege  
   
 » Detaylı Arama

  SON DAKİKA
  ANA SAYFA
  YAZARLAR
  SİYASET
  EKONOMİ
  FİNANS
  DÜNYA
  SPOR
  GÜNCEL
  YAŞAM
  MAGAZİN
  ASTROLOJİ
  TEKNOLOJİ
  HAVA DURUMU
  OMBUDSMAN
  ÇİZERLER
Haber İndeksi Arşiv Haberci Üyelik
 GÜZELLİK   VİTAMİN   ÇOCUK BAKIMI   HAMİLELİK   DİYET   KADIN SAĞLIĞI 
Sağlıklı beslen cildin güzel olsun

Her kadın cildinin bozulmamasını, ilerleyen yılların izlerinin yüzüne vurmamasını ister. Aslında bu biraz da sizin elinizde. Beslenmenize biraz dikkat

Amerikalı araştırmacılar, sağlıklı beslenmenin yüzdeki kırışıklıkları önlediğini açıkladı.
Journal of American College of Nutrition dergisinde yer alan araştırma raporunda, beslenme tarzının yüzde kırışıklık oluşmasını etkilediği belirtilirken, fazla miktarda sebze ve meyve tüketerek her gün zeytinyağlı yiyeceklere yönelenlerin, cilt sağlığını da koruyabildikleri belirtildi.
Rapora göre cilt sağlığı üzerinde, tereyağı, kırmızı et ve şekerli yiyeceklerin olumsuz etki yarattığı belirlendi.
Bilim adamları, anti kanserojen değeri olan A, C ve E vitaminlerinin cildi, çevresel etkilerin meydana getirdiği zararlardan koruduğunu kaydettiler.





© 2004 Milliyet