Sık Kullanılanlara Ekle   Açılış Sayfası Yap   İletişim 09 Ekim 2006 / Pazartesi  
Bugünkü Milliyet Gazetesi      Emlak      Arabam      Kariyerim      Cumartesi      Pazar      Ege      Seri İlanlar  
   
 » Detaylı Arama

  SON DAKİKA
  ANA SAYFA
  YAZARLAR
  SİYASET
  EKONOMİ
  FİNANS
  DÜNYA
  SPOR
  GÜNCEL
  YAŞAM
  MAGAZİN
  ASTROLOJİ
  HAVA DURUMU
  ÇİZERLER
  OMBUDSMAN
  Bilim ve Teknoloji
  Kültür ve Sanat
  Eğitim
  TV Rehberi
  Tatil
Haber İndeksi Arşiv Haberci Üyelik
 GÜZELLİK   VİTAMİN   ÇOCUK BAKIMI   HAMİLELİK   DİYET   KADIN SAĞLIĞI 
Şarap iç hamile kal!

30 bin kadının yaşam şekli ile hamile kalma süreleri arasındaki ilişki incelendidiğinde şarap içen kadınların, içmeyenlere ve başka içki içenlere oranla hamile kalma olasılığının daha fazla olduğu saptandı



Danimarka'da yapılan bir araştırmada şarap içen kadınların hamile kalma olasılığnın daha yüksek olduğunu belirleyen araştırmacılar, bu etkinin şarabın içindeki maddeden ya da şarap içen kadınların yaşam tarzından kaynaklanabileceğini belirtti.

British Medical Journal dergisinde yayımlanan habere göre, Danimarkalı bilim adamları, hamile kalmak isteyen 30 bin kadının hamile kalma süresini, aldıkları alkolle karşılaştırdılar.
Araştırma başkanı Mette Juhl, katılımcıları bira, şarap, diğer alkollü içecekler ve içki içmeyenler olarak sınıflandırdıklarında, şarap içen kadınların en kısa sürede hamile kaldığının ortaya çıktığını söyledi.
Juhl, şarabın gebe kalma süresi üzerindeki etkisini henüz bilmediklerini belirterek, şarabın doğrudan değil, dolaylı bir etken de olabileceğine işaret etti.




© 2006 Milliyet