Sık Kullanılanlara Ekle   Açılış Sayfası Yap   İletişim 29 Eylül 2006 / Cuma  
Bugünkü Milliyet Gazetesi      Emlak      Arabam      Kariyerim      Cumartesi      Pazar      Ege      Seri İlanlar  
   
 » Detaylı Arama

  SON DAKİKA
  ANA SAYFA
  YAZARLAR
  SİYASET
  EKONOMİ
  FİNANS
  DÜNYA
  SPOR
  GÜNCEL
  YAŞAM
  MAGAZİN
  ASTROLOJİ
  HAVA DURUMU
  ÇİZERLER
  OMBUDSMAN
  Bilim ve Teknoloji
  Kültür ve Sanat
  Eğitim
  TV Rehberi
  Tatil
Haber İndeksi Arşiv Haberci Üyelik
 GÜZELLİK   VİTAMİN   ÇOCUK BAKIMI   HAMİLELİK   DİYET   KADIN SAĞLIĞI 
Kızarmış balık tehlikeli

Kızarmış balığın, inme riskini yüzde 13'e varan oranda artırdığı ortaya çıktı

Bilim adamları kızartılmış balığın yaşlılarda inme riskini yüzde 10-13 artırdığı uyarısında bulundu. Harvard Üniversitesi'nde yapılan araştırma, ton balığı ile haşlanan veya fırında pişirilen balıkların 65 yaş üzerindeki insanlarda inme riskini azalttığını gösterdi. 65 - 74 yaşındaki 4 bin 775 denek üzerinde 12 yılda yapılan araştırmaya göre, ayda 1-3 kez ızgara veya haşlanmış balık tüketenlerde inme riski yüzde 14 daha az görülüyor.






© 2006 Milliyet