27.01.2017 - 16:47 | Son Güncellenme:
Messenger Blog'da bir duyuru gerçekleştiren Facebook Ürün Yöneticisi Eddie Zhang, Messenger'da reklam gösteriminin nasıl bir başarı sağlayacağını görebilmek için, Avustralya ve Tayland'da küçük bir test süreci başlattıklarını açıkladı. Test süresince kullanıcılar, önümüzdeki haftalarda Messenger uygulamasını açtığında belirli aralıklarla reklamlar ile karşılaşacak.
Messenger uygulamasının ana ekranında "Sponsor" içerikler başlığı altında görülecek olan reklamlara tıkladığınızda, o reklamın sohbet içinde görünmesine de izin vermiş olacaksınız.
Facebook, test süreci boyunca kullanıcılardan gelen tepkilere veya önerilere göre reklam gösterim alanlarında veya şekillerinde değişiklikler yapabilecek. Ayrıca reklamların kullanıcıların profilleri göz önünde bulundurularak onların tercih ve zevklerine yönelik olacak.
Uygulamanın Facebook’un bir parçası haline gelip gelmeyeceği ya da başka ülkelerde de kullanılıp kullanılmayacağı henüz belli değil.