Gişedeki rekabet, reklam panolarına yansıdı... Cem Yılmaz’la Şahan Gökbakar, bu kez de billboardlar aracılığıyla karşı karşıya. İstanbul’da gösterisinin tanıtımını yapan Yılmaz, kiraladığı billboardların sayısını beş katına çıkardı ’CM101MMXI Fundamentals’ gösterisiyle üç haftada üç milyon seyirci barajına yaklaşan Cem Yılmaz, İstanbul’un hemen her semtinde merkezi noktalar ve otobüs duraklarında yer alan afişlerinin sayısını artırdı. 1000 billboardla işe başlayan komedyen, bu sayıyı 5 katına çıkardı. Yılmaz, 22 günde 2 milyon 711 bin 118 kişiyi sinema salonlarına çeken gösterisinin afişleri için 300 bin lirayı gözden çıkardı. Gösterinin elde ettiği toplam hasılat, 26 milyon lirayı aştı. Şahan Gökbakar’ın filmi ‘Celal ile Ceren’ ise bir haftada 1 milyon barajını geçti. 1 milyon 142 bin izleyici, gişeye 10 milyon 733 bin lira hasılat bıraktı. Gökbakar, filmi vizyona girdiği tarihten itibaren iki haftalık reklam kampanyası başlatmıştı. Bu arada Cem Yılmaz, gösterisinin korsan kaydını izleyenlere ateş püskürdü Yılmaz, Twitter’da “‘Korsandan filminizi bedava izledim’ deyip gülen kardeş, sinemanın geleceği sen ve senin gibilerin elinde... Aferin, aynen devam” diye yazdı.