Teknoloji Galaxy Note 7 Kullanıcılarına Resmi Flaş Açıklama

Galaxy Note 7 Kullanıcılarına Resmi Flaş Açıklama

06.09.2016 - 17:22 | Son Güncellenme:

Galaxy Note 7 kullanıcılarına resmi flaş açıklama biraz evvel haber kaynaklarımıza ulaştı. Galaxy Note 7 nin Türkiye’deki kullanıcıları için yapılacak olan resmi açıklama biraz evvel Samsung Türkiye Ofisinden tarafımıza ulaştı.

Galaxy Note 7 Kullanıcılarına Resmi Flaş Açıklama

Samsung Türkiye Ofisinin, Galaxy Note 7‘nin Türkiye’deki kullanıcıları için tüm olup bitene sessiz kalmadan hızlıca aksiyon alması, Türkiye’deki kullanıcılarına ne kadar değer verdiğini bizlere göstermiş oldu.

Haberin Devamı
Patlayan Note 7 Tarafında Büyük Gelişme

Şimdi sizlere Samsung Türkiye Ofisinin henüz yayınlanmamış olan ve kısa bir süre sonra yayınlayacağı resmi açıklama metnini sunuyoruz. Bundan sonraki süreçte, Galaxy Note 7 kullanıcılarının izlemesi gereken prosedür ve merak edilen tüm detaylar Samsung Türkiye Ofisinin sunduğu resmi açıklama metninde mevcuttur. Silikon Vadisi okuyucuları, sunulan resmi açıklamayı, tüm detaylarıyla birlikte ilk olarak almanın keyfini yaşayabilir.

Galaxy Note 7 Çin'de Satılmaya Devam Edecek!

Galaxy Note 7 Kullanıcılarımıza Açıklama

Değerli Samsung Galaxy Note7 kullanıcısı,

Samsung olarak siz değerli kullanıcımıza en yüksek kalitede ürünleri sunmak, bu ürünler aracılığıyla sizin hayat kalitenizi artırmak ve herhangi bir sorun yaşadığınızda size destek olmak bizim birincil önceliğimizdir. Aşağıda Galaxy Note 7 ile ilgili sorularınızın cevaplarını bulabilirsiniz.

Haberin Devamı

1) Bu süreç Galaxy Note 7 ürününü toplatma kararı mıdır?

Dünya çapında pilden kaynaklanan çok az sayıda vaka yaşanmasına ve ülkemizde bilgimiz dahilinde herhangi bir vaka yaşanmamış olmasına rağmen, kullanıcı güvenliğini en ön planda tuttuğumuz için Galaxy Note 7 ürününü gönüllü olarak yenisiyle değiştirme kararı alınmıştır.

2) Samsung Galaxy Note 7’de yaşanan durum nedir?

Galaxy Note7’lerde pilden kaynaklanan bir sıkıntı olduğu tespit edilmiştir. 1 Eylül 2016 itibariyle dünya çapında Galaxy Note 7’lerde pilden kaynaklanan vaka sayısı çok düşüktür. Piyasada bu durumdan etkilenmiş olabilecek pilleri tespit etmek adına tedarikçilerimizle beraber titiz bir inceleme gerçekleştiriyoruz.

Dünyada milyonlarca adet satılmış olan Galaxy Note 7’ler içerisinde sadece 35 adet vaka bildirilmiştir. Belirtmek isteriz ki, ürünlerimiz yürürlükteki tüm mevzuata uygun olarak ithal edilerek satışa sunulmuştur ve ülkemizde şu ana kadar bilgimiz dahilinde hiç bir vaka yaşanmamıştır.

Kullanıcılarımızın güvenliği bizim için birincil derecede önemlidir.Bu nedenle Samsung Electronics Türkiye olarak BTK (Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu) ile yapılan görüşmeleri de dikkate alarak ülkemizde Galaxy Note7 satışlarının geçici olarak durdurulması kararı alınmıştır.

Haberin Devamı

3) Bir Galaxy Note7 kullanıcısı olarak seçeneklerim nelerdir?

Samsung Türkiye’nin (Samsung Electronics İstanbul Pazarlama ve Ticaret Ltd. Şti) ithal etmiş olduğu Galaxy Note7 ürünlerini satın alan kullanıcılarımızın seçenekleri şunlardır:

· Yeni Galaxy Note7 ürünleriyle değişimin Ekim ayının ortasından sonra yapılmasını öngörüyoruz. Bunun için bir an önce Samsung İletişim Hattı’nı arayınız (444 77 11) ve telefonunuzu yeni Galaxy Note7 ile değiştirme talebinizi iletiniz. Yeni Galaxy Note7’ler elimize ulaştığında İletişim Hattı’mız sizinle irtibata geçip hangi servis noktasından ürününüzü değiştirebileceğinizi iletecek.

Ürün değişiminiz gerçekleşinceye kadar Samsung İletişim Hattı’ndan geçici bir telefon talep edebilirsiniz. Bu geçici telefonu, İletişim Hattı’nın size belirteceği Samsung Servis noktasından kullanım sözleşmesi imzalayarak temin edebilirsiniz. Geçici telefon temininde lojistik sebeplerden dolayı gecikmeler yaşanabilir.

Haberin Devamı

· Eğer ürününüzü yeni Galaxy Note 7 ile değiştirmek istemiyorsanız, diğer Samsung telefon ürünleriyle değiştirebilirsiniz ve aradaki fiyat farkını talep edebilirsiniz. Bu işlem için ürünü satın almış olduğunuz noktaya başvurunuz.

Galaxy Note7’nizi teslim etmeniz durumunda, öncesinde verilerinizi yedeklemenizi öneriyoruz. Bunun için Samsung Akıllı Anahtar (SmartSwitch) uygulamasını kullanabilirsiniz. Bu uygulamayı şu adreste bulabilirsiniz:http://www.samsung.com/tr/support/smartswitch

· Ödemiş olduğunuz ücretin tamamını ürünü satın almış olduğunuz noktadan ürününüzün faturasıyla birlikte ürünü iade etmek şartıyla alabilirsiniz.

4) Galaxy Note 7 ürünümü kontratlı olarak GSM operatöründen satın aldım. Seçeneklerim nelerdir?

· Yeni Galaxy Note 7 ürünleriyle değişimin Ekim ayının ortasından sonra yapılmasını öngörüyoruz. Bunun için bir an önce Samsung İletişim Hattı’nı arayınız (444 77 11) ve telefonunuzu yeni Galaxy Note 7 ile değiştirme talebinizi iletiniz. Yeni Galaxy Note 7’ler elimize ulaştığında İletişim Hattı’mız sizinle irtibata geçip hangi servis noktasından ürününüzü değiştirebileceğinizi iletecek.

Haberin Devamı

Ürün değişiminiz gerçekleşinceye kadar Samsung İletişim Hattı’ndan geçici bir telefon talep edebilirsiniz. Bu geçici telefonu, İletişim Hattı’nın size belirteceği Samsung Servis noktasından kullanım sözleşmesi imzalayarak temin edebilirsiniz. Geçici telefon temininde lojistik sebeplerden dolayı gecikmeler yaşanabilir.

Galaxy Note7’nizi teslim etmeniz durumunda, öncesinde verilerinizi yedeklemenizi öneriyoruz. Bunun için Samsung Akıllı Anahtar (SmartSwitch) uygulamasını kullanabilirsiniz. Bu uygulamayı şu adreste bulabilirsiniz:http://www.samsung.com/tr/support/smartswitch

· Eğer ürününüzü yeni Galaxy Note 7 ile değiştirmek istemiyorsanız, kontrat iptali için ürünü aldığınız GSM operatörüne başvurmanız gerekmektedir.

Yeni telefonunuzu teslim aldığınızda Galaxy Note 7 verilerinizi yedeklemenizi öneriyoruz. Bunun için Samsung Akıllı Anahtar (SmartSwitch) uygulamasını kullanabilirsiniz. Bu uygulamayı şu adreste bulabilirsiniz:http://www.samsung.com/tr/support/smartswitch

5) Galaxy Note7’yi yurt dışından aldıysam ya da satın aldığım ürün Samsung Türkiye’nin ithal etmediği (Türkiye’ye diğer yollardan getirilmiş olan) bir telefon ise seçeneklerim nelerdir?

Bu telefonların değişim işleminden yararlanabilmeleri için ürünün Elektronik Kimlik Bilgisinin (IMEI) Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) tarafından kayıt altına alınmış olmaları gerekmektedir.

Bu şekilde kayıt altında olan Galaxy Note 7 ürünleri için ücret iadesi ya da değişik bir Samsung telefonuyla değiştirme seçenekleri mümkün olmayıp, ürünler temin edildikçe yeni Galaxy Note 7 ile değiştirme imkanı tanınacaktır.

6) Yeni verilecek Galaxy Note 7’ler hiç kullanılmamış telefonlar mı olacak?

Değişim için yeni üretilmiş, hiç kullanılmamış, orijinal kutusunda Galaxy Note7’ler verilecektir.

7) Yeni Galaxy Note 7’mi ne zaman alabilirim?

Samsung Türkiye olarak yeni Galaxy Note 7’lerin Ekim ayı ortasından itibaren ülkemize gelmesini bekliyoruz. Kullanıcılarımızı, yeni Galaxy Note7’lerin Türkiye’ye geliş zamanı hakkında daha detaylı bilgiler elimize geçtikçe haberdar edeceğiz.

8) Kullandığım Galaxy Note 7’yi değişim için Samsung’a geri vermem gerekiyor mu?

Değişimin gerçekleşmesi için Galaxy Note7’nizi Samsung’a geri vermeniz gerekmektedir. Galaxy Note7 telefonlarının model numarası SM-N930 ile başlamaktadır.

9) Bu sorun sadece Galaxy Note 7 için mi geçerli, diğer Samsung ürünlerinde benzer bir sorun var mı?

Pilden kaynaklanan bu sorun sadece Galaxy Note 7 için geçerlidir. Diğer Samsung ürünlerinden buna benzer bir sorun yaşanmamaktadır. Kullanıcılarımız diğer Samsung ürünlerini kullanmaya devam edebilirler.

10) Kampanya sırasında kazandığım Samsung Gear VR’ı Galaxy Note7’nin değişimi sırasında iade etmem gerekiyor mu?

Samsung Gear VR’ı iade etmeniz gerekmemektedir.

11) Galaxy Note 7 ile beraber gelen ya da benim daha sonra aldığım aksesuarları Galaxy Note 7’nin değişim sırasında iade etmem gerekiyor mu?

Telefonunuzla gelen ya da sizin sonradan satın aldığınız aksesuarları iade etmeniz gerekmemektedir.

12) Galaxy Note 7 yenisiyle değiştirilmek yerine tamir edilebilir mi?

Samsung’un küresel olarak yaptığı açıklamaya göre Galaxy Note7’lerin tamir edilmesi planlanmamaktadır.

13) Sorularım için nereden destek alabilirim?

Tüm sorularınız için Samsung İletişim Hattı’nı 444 77 11’den arayabilirsiniz.

Samsung Galaxy Note 7 Satışları Resmi Olarak Durduruldu!