Sosyal medya kullananların yarısı güvensiz hissediyor

İş ve kültür dergisi Digital Age tarafından “güven” teması çerçevesinde düzenlenecek olan 12. “Digital Age Summit” öncesinde yapılan araştırmaya göre sosyal medya kullanıcılarının yüzde 49’u kendini güvende hissetmiyor. Araştırmaya katılanların yüzde 51’i ise teknolojik gelişmelerin hızından endişe duyuyor.

Sosyal medya kullananların yarısı güvensiz hissediyor

Teknoloji, dijital kültür ve iş dünyasını konu alan “Digital Age Summit” etkinliğinin 12.’si 8 Mayıs’ta İstanbul’da düzenlenecek. İlki 2007’de düzenlenen etkinlik; dijital devrim, akıllı şehirler, marka güvenliği, yapay zeka, girişimcilik, dijital pazarlar, sosyal medya gibi alanlarda yaşanan gelişmeleri ilk ağızlardan öğrenme imkanı sağlıyor. Bu yıl “güven” teması çerçevesinde düzenlenen etkinlik öncesinde teknolojiye duyulan güvene ilişkin bir araştırma yapıldı. Araştırmaya katılanların yüzde 49’u sosyal medyada kendini güvende hissetmediğini belirtti. Ankete katılanların yüzde 25’i “Günlük hayatta hangisinden daha çok bilgi alıyorsunuz?” sorusuna, en çok dijital medyadan bilgi aldığı yanıtını verirken; yüzde 22’si internette yaptığı araştırmadan ve sosyal medyada takip ettiği kişilerin paylaşımlarından bilgi aldığını söyledi. Katılımcıların yüzde 51’i, teknolojik gelişmelerin hızı karşısında endişe duyarken; yüzde 22’si hayranlık duyuyor.

Sektöre yön verenler katılacak

2017 yılında 2800 katılımcı ve 83 konuşmacının ağırlandığı dijital zirveye bu yıl da Türkiye ve dünyada dijital sektöre yön veren isimler katılıyor. Konuşmacılar arasında Siyah Kuğu’nun yazarı, risk mühendisliği profesörü Nassim Nicholas Taleb, Vivaldi Technologies Kurucusu ve Opera web tarayıcısının yaratıcısı Jon Stephenson Von Tetzchner, Amazon Web Services Teknoloji İnovatörü ve Ürün Kategorisi Başkanı Tatyana Mamut, IBM Türkiye CTO’su Sevilay Kurt ve ComodoGroupInc.’in CTO’su Egemen Taş gibi isimler yer alıyor.

Etkinlikte kurum içi inovasyon, müşteri deneyimi ve veri odaklı pazarlamayı konu alan üç farklı seminerde, en önemli trendler global ve yerel vaka incelemeleri eşliğinde aktarılacak. Katılımcılar, marka güvenliğin, müşteri yolculuğu haritalaması gibi çeşitli konularda da workshop’ları takip edebilecekler.

Balıkçının ağına 80 kiloluk yayın balığı takıldıBursa'nın İznik ilçesindeki İznik Gölü'nde bir balıkçının ağına, 2 metre 20 santimetre boyunda, 80 kiloluk yayın balığı takıldı.

İlginizi Çekebilecek Diğer Haberler

Sıradaki Haber