Iab

Iab

Son dakika IAB haberleri ile ilgili Milliyet'e eklenen tüm haberler bu sayfada yer almaktadır. Geçmişte yaşanan IAB gelişmeleri, bugün yaşanan en flaş gelişmeler ve çok daha fazlası sürekli güncel olan IAB haber sayfamızda...

Iab

haber başlıkları altta listelenmiştir. Son dakika haberleri de dahil olmak üzere şu ana kadar eklenen toplam 442 ıab haberi bulunmuştur.
14. MIXX Awards Türkiye jürisi belirlendi
14. MIXX Awards Türkiye jürisi belirlendi İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) tarafından bu sene 14’üncüsü düzenlenen MIXX Awards Türkiye yarışmasının jüri üyeleri belli oldu. 5 Şubat’a kadar başvuruların yapılabileceği 14. MIXX Awards Türkiye ödülleri, 15 Nisan tarihinde düzenlenecek tören ile sahiplerine verilecek.
1.02.2024 Ekonomi
MIXX Ödüllerine başvurular sürüyor
MIXX Ödüllerine başvurular sürüyor İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) tarafından bu sene 14’üncüsü düzenlenen MIXX Awards Türkiye yarışmasına başvurular devam ediyor
4.01.2024 Stil
Oyun dünyası, “Gaming in Advertising” etkinliğinde buluştu
Oyun dünyası, “Gaming in Advertising” etkinliğinde buluştu İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) tarafından, 22 Kasım’da gerçekleştirilen Gaming in Advertising etkinliğinde, oyun dünyasının markalar ve pazarlama iletişimi açısından potansiyeli farklı perspektiflerden ele alındı.
27.11.2023 Teknoloji
Türkı̇ye'nı̇n 50 en etkin CMO’su
Türkı̇ye'nı̇n 50 en etkin CMO’su Pandemiyle birlikte akın eden teknolojik dönüşüm yapay zekanın da baskın rolüyle bambaşka bir boyut kazandı. Dijitalleşme görülmedik bir hızla ilerliyor, tüketici alışkanlıkları süratle değişiyor.
9.10.2023 Milliyet Executive
İşte Türkiye'nin En Etkin 50 CMO'su
İşte Türkiye'nin En Etkin 50 CMO'su Pandemiyle birlikte akın eden teknolojik dönüşüm yapay zekanın da baskın rolüyle bambaşka bir boyut kazandı. Dijitalleşme görülmedik bir hızla ilerliyor, tüketici alışkanlıkları süratle değişiyor. İş dünyasında bu büyük değişime ayak uydurmak için CMO'ların (Chief Marketing Officer - Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı) sorumluluğu artarken önlerinde bir fırsat penceresi de açılmış durumda...
12.10.2023 Milliyet Executive
UniChallenge, Tech versiyonuyla beşinci kez düzenleniyor
UniChallenge, Tech versiyonuyla beşinci kez düzenleniyor İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) tarafından, ilki 2015 yılında düzenlenen Dijital Öğrenci İşleri Eğitim Kampı UniChallenge, Tech versiyonuyla beşinci kez düzenleniyor.
24.08.2023 Teknoloji
Akbank UniChallenge+ dijital öğrenci işleri eğitim kampı Boğaziçi Üniversitesi’nde tamamlandı
Akbank UniChallenge+ dijital öğrenci işleri eğitim kampı Boğaziçi Üniversitesi’nde tamamlandı İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) tarafından ilk kez 2015 yılında düzenlenen ve son 6 yıldır Akbank’ın ana sponsorluğunda gerçekleşen Akbank UniChallenge+ Dijital Öğrenci İşleri Eğitim Kampı, bu yıl 12-23 Haziran tarihlerinde Boğaziçi Üniversitesi’nde katılımcılarıyla tekrar fiziksel olarak buluştu.
4.07.2023 Eğitim
MIXX Awards Europe’tan Türkiye’ye 5 ödül
MIXX Awards Europe’tan Türkiye’ye 5 ödül Dünyanın en büyük dijital pazarlama ve reklamcılık sektör derneği olan Interactive Advertising Bureau (IAB)’nin Avrupa bölgesel kuruluşu IAB Europe tarafından düzenlenen MIXX Awards Europe 2023'te en başarılı dijital reklamlar ödüllerini aldı.
31.05.2023 Teknoloji
Eskişehirli işletmeler dijital pazarlama iletişimini IAB ile öğrenecekler
Eskişehirli işletmeler dijital pazarlama iletişimini IAB ile öğrenecekler Bine yakın işletmenin üye olduğu Eskişehir Sanayi Odası ve dünyanın en büyük dijital pazarlama ve reklamcılık sektörü derneği İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB), Eskişehirli işletmelerin dijital pazarlamanın sunduğu imkanlardan faydalanarak rekabette öne çıkmaları ile önemli bir iş birliğine imza attılar.
24.05.2023 Teknoloji
UniChallenge+ 9'uncu kez gençlerle buluşuyor
UniChallenge+ 9'uncu kez gençlerle buluşuyor İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) ve Akbank, bu yıl 9'uncu kez gerçekleşen UniChallenge+ ile üniversitelileri dijital reklam endüstrisine dair yetkinlikler kazanmaya ve kariyer fırsatları ile buluşmaya davet ediyor. Son başvuru tarihi 15 Mayıs.
17.04.2023 Eğitim
2022 yılında medya ve reklam yatırımları yüzde 90 arttı
2022 yılında medya ve reklam yatırımları yüzde 90 arttı Türkiye 2022 yılı Medya ve Reklam Yatırımları Raporu’na göre toplam yatırımlar rekor düzeyde artarak 63,89 milyar TL’ye ulaştı. Medya yatırımları 52 milyar 92 milyon TL’ye, reklam yatırımları ise 10 milyar 97 milyon TL’ye yükseldi.
11.04.2023 Ekonomi
Akbank’ın büyüklüğü 1.1 trilyon lirayı aştı
Akbank’ın büyüklüğü 1.1 trilyon lirayı aştı 2023’te 75. yılını kutlayan Akbank’ta olağan genel kurul ardından Yönetim Kurulu Başkanı Suzan Sabancı Dinçer açıklamalarda bulundu.
30.03.2023 Ekonomi
IAB, Suzan Sabancı Dinçer’in ev sahipliğinde bir araya gelecek
IAB, Suzan Sabancı Dinçer’in ev sahipliğinde bir araya gelecek Akbank Uluslararası Danışma Kurulu (IAB) bu yıl Suzan Sabancı Dinçer’in ev sahipliğinde Türkiye’de bir araya gelecek. Bankanın Yönetim Kurulu Başkanı Suzan Sabancı Dinçer, “Uluslararası Danışma Kurulumuz zengin bir bilgi ve tecrübeyi Akbank’ta buluşturuyor” dedi.
29.03.2023 Ekonomi
13'üncü MIXX Awards Türkiye Ödülleri sahiplerini buldu
13'üncü MIXX Awards Türkiye Ödülleri sahiplerini buldu İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) tarafından bu yıl 13'üncü kez düzenlenen MIXX Awards Türkiye Ödülleri sahiplerini buldu. Başvurular, sektörün değerli 20 temsilcisinden oluşan 13'üncü MIXX Awards Türkiye Jürisi tarafından, 3 hafta boyunca detaylı bir şekilde incelendi.
27.03.2023 Cadde
IAB 7'nci Olağan Genel Kurulu gerçekleşti
IAB 7'nci Olağan Genel Kurulu gerçekleşti İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB), 7'nci Olağan Genel Kurul Toplantısı 19 Ocak 2023 tarihinde gerçekleştirildi.
20.01.2023 Ekonomi
Dijital pazarlamanın yeni gücü: Perakende medya
Dijital pazarlamanın yeni gücü: Perakende medya İnteraktif Reklamcılık Derneği IAB tarafından Adform, Criteo, Meta, Mimeda ve Trendyol sponsorluğunda gerçekleştirilen IAB Ticaret ve Perakende Medya Webinarı’nda, dijital pazarlamanın üçüncü büyük dalgası olarak kabul edilen perakende medya konusu hem globaldeki hem de Türkiye’deki ticaret ve perakende medya fırsatlarıyla birlikte masaya yatırıldı.
23.12.2022 Ekonomi
Dijital reklam sektörünün liderleri Mixx Awards Ödülü için bir araya geliyor
Dijital reklam sektörünün liderleri Mixx Awards Ödülü için bir araya geliyor İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) tarafından bu sene 13’üncüsü düzenlenen MIXX Awards Türkiye yarışmasının jüri üyeleri belli oldu.
18.11.2022 Teknoloji
13'üncü MIXX Awards başvuruları başladı
13'üncü MIXX Awards başvuruları başladı 13'üncü MIXX Awards Türkiye başvuruları başladı. Son başvuru tarihi 31 Ocak.
25.10.2022 Teknoloji
IAB, MIXX AWARDS Türkiye için ödül tasarım yarışması açtı
IAB, MIXX AWARDS Türkiye için ödül tasarım yarışması açtı İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) tarafından bu yıl 13. kez düzenlenecek olan; reklamların, dijital mecralar ve uygulamalar üzerinden yaratıcılık, inovasyon ve performans ekseninde değerlendirildiği ve ödüllendirildiği MIXX AWARDS Türkiye’nin simge ödülü sürdürülebilir ve çevre dostu bir yaklaşım ile yeniden tasarlanıyor.
18.10.2022 Gündem
Türkiye’de dijital reklam büyümesi Avrupa birincisi
Türkiye’de dijital reklam büyümesi Avrupa birincisi AdEx Benchmark Raporu’na göre, Avrupa’da dijital reklam yatırımları geçen yıl yüzde 6.3 büyüyerek 70 milyar euro’ya yaklaşırken, Türkiye yüzde 34.8 ile dijital reklam yatırımlarında en fazla büyüme gösteren ülke oldu.
8.06.2021 Ekonomi
Türkiye dijital reklam yatırımlarında en fazla büyüme gösteren ülke oldu
Türkiye dijital reklam yatırımlarında en fazla büyüme gösteren ülke oldu AdEx Benchmark Raporu’na göre, Avrupa'da dijital reklam yatırımları geçen yıl yüzde 6,3 büyüyerek 70 milyar avroya yaklaşırken, Türkiye yüzde 34,8 ile dijital reklam yatırımlarında en fazla büyüme gösteren ülke oldu.
7.06.2021 Ekonomi
Mikro baza yerli yazılım hazırladı
Mikro baza yerli yazılım hazırladı Huawei Türkiye Ar-Ge Merkezi, daha önce üzerinde çalıştığı makro baz istasyonu yazılımlarına ek olarak 2021’de mikro baz istasyonu yazılımı da geliştirdiğini duyurdu.
12.05.2021 Ekonomi
14 milyar liralık medya yatırımı
14 milyar liralık medya yatırımı Türkiye’de Tahmini Medya ve Reklam Yatırımları 2020 Yılı Raporu yayımlandı. Rapora göre, Türkiye’de toplam medya yatırımları 13 milyar 976 milyon TL olarak gerçekleşti. Mecra dışı reklam yatırımları ile beraber, toplam medya ve reklam yatırımları ise bir önceki yıla göre yüzde 24 oranında büyüyerek, 17 milyar 469 milyon TL oldu.
9.04.2021 Ekonomi
Medya ve reklama yapılan yatırım 2019'da 11 milyar lirayı geçti
Medya ve reklama yapılan yatırım 2019'da 11 milyar lirayı geçti Türkiye’de Tahmini Medya ve Reklam Yatırımları 2019 Yılı Raporu yayımlandı. Rapora göre; Türkiye’de toplam medya ve reklam yatımları, bir önceki yıla göre yüzde 6,2 oranında büyüyerek, 11 milyar 49 milyon TL oldu. Bununla birlikte medya yatırımları ise 2019 yılı sonunda, 2018 yılının aynı dönemine göre yüzde 5,6 oranında artarak, 8 milyar 839 milyon TL olarak gerçekleşti.
13.04.2020 Ekonomi
Medya ve reklama yapılan yatırım 11 milyar lirayı geçti
Medya ve reklama yapılan yatırım 11 milyar lirayı geçti Türkiye’de Tahmini Medya ve Reklam Yatırımları 2019 Yılı Raporu yayımlandı. Rapora göre; Türkiye’de toplam medya ve reklam yatımları, bir önceki yıla göre yüzde 6,2 oranında büyüyerek, 11 milyar 49 milyon TL oldu.
2.04.2020 Ekonomi

Benzer Haber Etiketleri

Iab ile ilgili olan tüm haber başlıklarını şu an bulunduğunuz sayfa üzerinden takip edebilirsiniz. Haberlerin detaylarını okumak isterseniz haber başlıklarına tıklayabilir, daha eski gelişmeleri görmek isterseniz ise sayfanın altında yer alan sayfa numaralarına tıklayabilirsiniz.