• Lexus, müşterisine  müşteri olacak... Lexus, müşterisine müşteri olacak...

    Lüks otomobil pazarına modellerinin yanı sıra sunduğu hizmetleriyle de iddialı giriş yapan Lexus, şimdi de Türkiye’de “Satın Alma Garantisi”ni başlatıyor. Markanın hedefi, 5 yıl içinde, yılda 1000 adetlik satışlara ulaşmak...

    29.08.2016, Ekonomi
  • Lüksü müşterinin ayağına götürdü... Lüksü müşterinin ayağına götürdü...

    Toyota’nın lüks markası olan Lexus, mart ayında Maslak’ta açtığı ilk showroomunun ardından, markayı tanıtmak için farklı bir etkinliğe de imza attı.

    09.05.2016, Ekonomi
  • Lexus, Türkiye’deki İlk Showroomunu 6 Lüks Model ile Açtı Lexus, Türkiye’deki İlk Showroomunu 6 Lüks Model ile Açtı

    Lüksün yeni tanımı Lexus, Türkiye’deki ilk showroomunu İstanbul Maslak’ta açtı.

    25.03.2016, Otomobil
  • Gerekirse helikopterle servis gönderecek! Gerekirse helikopterle servis gönderecek!

    Toyota’nın 1989 yılında ilk kez Amerika’da piyasaya sunduğu lüks markası Lexus, Türkiye’deki ilk showroomunu İstanbul Maslak’ta hizmete açtı. Bu yıl 250 adetlik satış hedefleyen Lexus, müşterilerine sunacağı hizmetlerle lüks sınıfı yeniden tanımlama iddiasında...

    14.03.2016, Ekonomi
  • Temsa ABD’yi fethediyor... Temsa ABD’yi fethediyor...

    İlk kez 2010 yılında Amerika pazarına giren Adanalı Temsa, bir yandan ürünleriyle kendisini kanıtlarken, diğer yandan da “Amerika’nın yerlisi” olmak için montaj tesisi planları yapıyor

    08.02.2016, Ekonomi
  • ‘Mamma mia’ Bursalı Tipo! ‘Mamma mia’ Bursalı Tipo!

    Türk mühendislerce geliştirilen ve Tofaş’ta üretilen Egea, İtalya’da ‘Tipo’ olarak tanıtıldı. Bayiler, yeni Tipo’yu çok beğenince, İtalya’ya ihracat üç ay erkene alındı. Tofaş, şimdiden üretimi artırmak için ek yatırımı düşünüyor

    07.12.2015, Ekonomi
Seçili Filtreler
Tarihe göre sonuçlar
Bölümlere göre sonuçlar