i20 Coupe
Satışa sunulduğu günden bu yana Avrupa ve Türkiye’de tüm dikkatleri üzerine çekerek önemli bir çıkış yakalayan ve aynı zamanda ilk 4 aylık sürede yaklaşık 7500 adet gibi önemli bir satış başarısı gösteren Hyundai i20, İstanbul Auto Show’da da üç kapılı sportif versiyonu Coupe’yi otomobil severlerin beğenisine sundu. Hyundai, ilk kez bir B-segmenti otomobili mevcut beş kapılı versiyonundan tamamen farklı bir tasarımla dizayn ederek ayrıcalık sunarken aynı zamanda dinamik tasarımı ve çarpıcı iç mekanıyla da özellikle genç kullanıcıların gönlünde taht kurdu. Hyundai i20 Coupe, ayrıca lifestyle ve trendlere önem veren her yaştan kişilerin de ilgisini çekecek kadar iddialı bir duruş sergiliyor.
i20 Coupe, eşsiz hatlardan oluşan silüetiyle ön plana çıkarken beş kapılı kardeşinden bağımsız A, B ve C sütunlarıyla da farklılık gösteriyor. Ön kısımda Hyundai’nin karakteristik altıgen ızgarasına tamamen farklı bir bakış açısı getirirken, ters altıgen ızgarası da yeni tasarlanmış ön tamponda farklılık yaratıyor.
Bu özel ızgara, aracın daha dinamik görünmesine de katkı sağlamış oluyor. Arka tarafta da benzer şekilde beş kapılı kardeşinden ayrılan i20 Coupe, daha dinamik, daha çevik ve daha estetik bir ambiyansa sahip. Yukarı doğru uzayan omuz çizgisi ve daha geniş çamurluk ağızlarıyla akıcı bir tasarım sergileyen otomobil, 311 (maks. 986 lt) litrelik bagaj hacmiyle de hala sınıfının en pratik ve en kullanışlı otomobillerinden biri olduğunu kanıtlıyor.
Hyundai i20 Coupe, tamamen farklı bir otomobil olduğunu yeni eklenen Turuncu iç mekan rengiyle devam ettiriyor. Bu özel renk kokpitte ve koltuk döşemelerinde kullanılarak sportif bir ambiyans yakalanıyor. Bu rengin yanı sıra 17 inç’lik alüminyum alaşımlı jantlar da estetik öğelerden bir diğeri.
Markanın büyüme ve gelişme stratejisi kapsamında sunduğu en yeni modellerden biri olan i20 Coupe, Hyundai’nin Avrupa’daki tasarım merkezinde geliştirilerek Türkiye’deki Hyundai Assan Fabrikası’nda üretiliyor. Beş kapılı hatchback i20 ile birlikte Coupe de tüm Avrupa’ya sadece Türkiye’den ihraç ediliyor. Hyundai i20’nin beş ve üç kapılı versiyonlarına Avrupa’daki en fazla talep ise İngiltere’den geliyor.i20 Coupe, Türkiye’de benzinli, 1.4 litrelik 100 beygir gücünde manuel ve otomatik şanzıman seçeneğiyle satışa sunuldu.
Hyundai Intrado
Son yılların en hızlı gelişen otomobil markası Hyundai, herkese hitap eden model yelpazesinin yanı sıra hazırladığı yeni konseptlerle de dikkatleri üzerine çekmeye devam ediyor. Geleceğin tasarımları hakkında ipuçları veren ve yeni nesil teknolojilerle birlikte hidrojenle çalışan yakıt hücrelerine sahip olan Intrado konsepti, Hyundai’nin 2014 Cenevre Otomobil Fuarı’ndaki en önemli yeniliği olacak.
İkonik konsept Intrado, Hyundai’nin yeni çizgilerini gözler önüne sererken aynı zamanda inovasyon anlamında da markaya pozitif bir enerji katıyor. Hyundai’nin ultra hafif otomobiller projesine göre şekillendirilen Intrado, en son teknoloji ışığı altında geliştirilmiş malzemeler kullanılarak üretildi. Yeni konsept, markanın gelişmiş tasarım dilinden esintiler sunarken aynı zamanda gelecekteki hidrojenle çalışan yakıt hücreli otomobillere de farklı bir bakış açısı getiriyor. Intrado’da kullanılacak olan yeni nesil sistemler, ayrıca seri üretim yakıt hücreli ix35 Fuel Cell’in geliştirilmesine de katkı sağlayacak. Bu konseptle birlikte gelecekte daha hafif ve daha gelişmiş platformlar kullanacağını vurgulayan Hyundai, araçların içerisindeki bazı donanım ağırlıklarının azaltılarak daha ekonomik yakıt tüketimleri elde edilebileceğinin de altını çizmiş oluyor.
i10
Tasarım dilini tüm ürün gamına yayan Hyundai, tasarımı ile genç ve dinamik, donanım seviyesi ile de üst segment standartlarını zorlayan i10’la A segmentinin liderliğini elinde bulunduruyor. Segment olarak A ve B arasında konumlandırılabilen Yeni i10, rekabetin yoğun olduğu ve fiyat odaklılığının yüksek olduğu bir skalada yer alıyor.
Hyundai’nin başarılı otomobili i10’un Türkiye’de üretilen yeni jenerasyonu, ilk kez 2013 Frankfurt Otomobil Fuarı’nda tüm dünyaya tanıtılmış ve akabindeİzmit Fabrikası’nda gerçekleştirilen bir törenle üretimine başlanmıştı. Konfor ve güvenlik bakımından üst segment araçlardan bile daha zengin donanıma sahip olan Yeni i10, dinamik dış tasarımı ve kalitesi artırılmış iç mekanıyla dikkat çekiyor.Hyundai’nin akıcı tasarım hatlarını en iyi şekilde yansıtan Yeni i10, markanın diğer yeni nesil modelleri gibi modern premium felsefesini de perçinlemiş oluyor. Akıcı tasarım felsefesinin bir üyesi olan ve Avrupa pazarı için özel olarak dizayn edilen Yeni i10, sportif ve geleceğe göz kırpan bir tasarıma sahip. i10, 1.0 manuel (1.0 manuel versiyonda ayrıca LPG) ve otomatik ve ayrıca 1.2 lt otomatik benzinli seçeneklere sahip.
Yeni i20
Hyundai’nin üçüncü B-segment otomobili olan Yeni i20, piyasaya sunulduğu Kasım 2014’ten bu yana ülkemizde en çok satılan ve beğenilen otomobillerin başında geliyor. Bir önceki nesline göre daha uzun, daha geniş ve daha kaliteli bir gövdeye sahip olan i20, tamamen yeni bir platform üzerinde inşa edildi. Altıgen ızgara, LED entegre ön farlar, geniş hava girişli ve difüzörlü sportif tamponlar, tasarımda olduğu kadar sürtünme kat sayısının azaltılmasında etkili olan arka stoplar, Yeni i20’nin başlıca yenilikleri.
Yeni i20, segmentinin sınırlarını aşarak kendinden daha büyük araçlara gönderme yapıyor. Örneğin, viraj içlerini aydınlatan statik dönüş farları, yokuş kalkış destek sistemi ve ESP’nin daha etkin kullanımını sağlamak adına kullanıcı tepkilerini yönlendiren Araç Stabilite Yönetim Sistemi’yle (VSM) Hyundai i20, B-segmentinde öne çıkan bir model olarak dikkat çekiyor. Yukarı doğru hareket eden panoramik cam tavan istendiği zaman tamamen açılarak yine sınıfında bir ilke imzasını atıyor.
Yeni i20, sofistike tasarımını ve konforlu iç mekanını üç farklı motor seçeneği ve manuel ve otomatik şanzımanlarıyla destekliyor.1.0 litre ve 1.2 litre Benzinli Kappa motorların yanı sıra ekonomik 1.4 litrelik dizel motor da Yeni i20’de görev alıyor.
Yenilenen i30
Piyasaya sunulduğu 2012 yılından bu yana kompakt C sınıfının önemli modellerinden biri haline gelen Hyundai i30, 3 yıl sonra yenilenerek ziyaretçilerin karşısına çıktı. Yerini aldığı modele göre daha estetik ve daha modern bir görünüme kavuşan Yeni i30, geliştirilen 1.6 litrelik dizel motoru ve yeni eklenen DCT çift kavramalı şanzımanıyla dikkat çekiyor. Yüzde 20’ye yakın daha düşük yakıt tüketimi sunan 136 beygirlik dizel ünite, yeni tip şanzımanla beraber daha da performanslı bir sürüş vaat ediyor.
Yenilenen i30, dizel motor seçeneğinin yanı sıra yüksek performanstan hoşlanan kullanıcılar için de 3 ve 5 kapılı versiyonlara sahip 1.6 litre benzinli turbo motoru öneriyor. 186 beygir gücündeki turbo motor sayesinde Hyundai i30, her zamankinden daha keyifli ve daha sportif bir dinamizme kavuşuyor.
Hyundai i30, dış mekanındaki kozmetik yenilikleri, iç mekandaki artırılan malzeme kalitesi, göstergeler, havalandırmalı ön koltuklar ve güvenlik donanımlarıyla devam ettiyor. Aktif Şerit Takip Sistemi ve Akıllı Park Asistanı gibi teknolojik özellikler araca eklenen yenilikler olarak öne çıkıyor.
Hyundai Accent Blue
Hyundai, çok kısa bir süre önce, akıcı tasarımı, zengin donanımı, gelişmiş güvenlik ve konfor özellikleriyle öne çıkan modeli Accent Blue’yu, daha ekonomik ve daha performanslı hale getiren 136 beygirlik 1.6 litre dizel motoru ve 7 ileri DCT şanzımanıyla satışa sunmaya başlamıştı. Rekabetçi motorları ve şanzıman seçenekleriyle segmentindeki en iddialı aile otomobili olarak tüm dikkatleri üzerine çeken Accent Blue, bir önceki 1.6 litre dizel motoruna göre yüzde 20’ye varan yakıt ekonomisi sunuyor. Gücü 128 beygirden 136 beygire çıkarılan yeni 1.6 CRDi motor ile birlikte sunulan DCT şanzıman seçeneği ise tork konvertörlü klasik otomatik şanzımanlara göre daha ekonomik ve daha sportif bir sürüş imkanı vaat ediyor.
Sadece 1.6 CRDi dizel motorla sunulan 7 İleri DCT şanzıman, önceki dizel motorun otomatik vitesli kombinasyonuyla kıyaslandığında yüzde 20’ye varan yakıt ekonomisi sağlamasının yanında, yumuşak, hızlı ve sessiz vites değişimleri ile sürüş konforunu en üst düzeye çıkarıyor. Ayrıca CO2 salımını da azaltarak çevre dostu özelliği ile de ön plana çıkıyor.
Hyundai Elantra
Hyundai’nin bugüne kadar en çok satılan modellerinden biri olan ve markanın dünya çapındaki gelişiminin en temel örneği konumundaki Elantra, tamamen yenilenen tasarımı ve gelişen teknolojisi ile Türkiye’de satışa çıktığından beri sınıfının en iddialı otomobillerinden birisi oldu. İstanbul Auto Show’da diğer Hyundai modelleri gibi talep gören Elantra, benzinli ve dizel otomatik kombinasyonları ve yeni donanım paketiyle fonksiyonelliği ön plana çıkarıyor.
Markanın karakteristik çizgileri ile sportif ve şık bir tasarıma ulaşan Elantra, 1,6 litrelik 132 HP gücündeki benzinli motor seçeneğine sahip. 6 kademeli düz veya yine 6 kademeli otomatik vites seçeneğine sahip Yeni Elantra, 4550 mm’lik uzunluğa, 1775 mm’lik genişliğe ve 1445 mm’lik yüksekliğe sahip. Dış boyutları ile paralel olarak dingil mesafesi de uzatılan Yeni Elantra’nın bu sayede iç mekanında geniş bir yaşam alanı elde ediliyor.
Hyundai Santa Fe
Markanın modern ve premium temsilcisi Yeni Santa Fe, sadece Türkiye için geliştirilen 184 HP gücündeki 2.0 litre dizel motoru, zengin donanımı, üstün sürüş özellikleri, akıllı 4x4 çekiş sistemi, sayısız güvenlik ekipmanları ve 7 kişilik oturma kapasitesiyle satılıyor.
Hyundai’nin akıcı tasarım felsefesi doğrultusunda yaratılan “Storm Edge” isimli dizayn konseptine sahip olan Yeni Santa Fe, fırtınanın oluşumu sırasında doğanın sergilemiş olduğu sıradışı çizgileri hem iç hem de dış tasarımında taşıyor. Karakteristik altıgen ön ızgara, arkaya doğru uzanan dikkat çekici ön farlar, dinamik görünüm sunan tavan ve bel çizgisiyle olduğu kadar ergonomik ön konsolu, modern premium anlayışıyla hazırlanan kaliteli iç mekanı ve tüm yolcular için sunulan konfor ve güvenlik ekipmanlarıyla Santa Fe’nin SUV-D segmentine yeni bir soluk getirmiş oluyor.
4690 mm uzunluğunda ve 1685 mm yüksekliğindeki Yeni Santa Fe’nin genişliği ise 1880 mm. Bu boyutlarıyla selefinden daha uzun, daha geniş ve daha yüksek olan Yeni Santa Fe, 2700 mm dingil mesafesine sahip. Çok daha kaslı, agresif ve karakter sahibi bir görünüm sunan Yeni Santa Fe, alçaltılmış tavan çizgisi ve daha eğimli ön camı ile dikkat çekiyor. Heybetli ama bir o kadar da dinamik bir görünümü bulunan Santa Fe’nin 516 litrelik bagaj hacmi, ikinci sıra koltuklar yatırıldığında 1615 litreye kadar büyüyor.
Hyundai Genesis
Yeni Genesis, Hyundai’nin gelişmiş model ağına lüksü ve zarafeti de getirirken aynı zamanda premium sedan pazarından önemli ölçüde pay almak istiyor. Başta Güney Kore olmak üzere Amerika ve Orta Doğu pazarlarında yüksek satış adetlerine ulaşan Hyundai Genesis, yenilenen haliyle de bu başarısını artırmayı hedefliyor. Lüks sedan segmentinin standartlarını belirleyen bir çok donanıma sahip olan otomobil, Avrupa ve Türkiye’de sadece 3.8 lt V6 ve dört tekerlekten çekiş sistemiyle satılıyor. Birinci sınıf malzemeler kullanılarak hazırlanan otomobilin iç mekanı da tıpkı dış tasarımı gibi sade ama bir o kadar kaliteli donanımları sunuyor.