İlham veren, kaliteye odaklanan marka, “Life. Spend It Well” isimli global kampanyasında dünyada olduğu gibi Türkiye’de de sevenlerine; hayatın her anı yaşamaya değer,iyi yaşa mesajını gönderiyor. 

Marks & Spencer, Hayatın her anı yaşamaya değer, iyi yaşa / Life. Spend It Wellkampanyasını duyurdu. Bir slogandan çok daha fazlası olarak nitelendirilen kampanya, ilham veren bir yaşam biçimini tarif ediyor. Bu Reklam kampanyasında Marks & Spencer; herkesi hayatlarındaki anları ve deneyimleri özel kılmaya ve sevdikleriyle beraber diledikleri gibi yaşamaya teşvik ediyor.

7’den 70’e tüm kadınlara hitap eden yeni ve cesur kampanyasıyla Marks & Spencer izleyicileriher aşamadagüç katan bir yolculuğa çıkarıyor. Her kadına ve her kuşağa hayatın kısa olduğunu hatırlatıyor ve bu yüzden hayatını iyi yaşa diyerek sesleniyor. Çeşitli yaş gruplarından kadınların yer aldığı reklam filminde oyuncularher gün yaptıkları tercihleri, bu tercihlerin onlara kattığı gücü ve hayatlarını kutluyorlar. Deneyimlerden,hislereuzanan geniş yelpazedeki reklam filmi, izleyicilere“pişmanlık duyma, kendini başkalarıyla kıyaslama” gibi mesajlar veriyor.

Barcelona sokaklarında çekilen yeni reklam kampanyası, Londra merkezli kreatif ajans Grey’in, yeni ismiyleValenstein & Fatt olarakilk reklam kampanyası olma özelliğini de taşıyor. Marks & Spencer’ın reklam filminin yönetmeni François Rousseletolurken prodüksiyonu ise Riff Raff Film şirketine ait. Reklam filminin müziği için de David Bowie'nin klasikleşmiş Rebel Rebel'inşarkısının yeni bir versiyonu tercih edildi.


Marks & Spencer yeni kampanyası ile hayatın kendisini kutluyor
Yeni kampanyayı değerlendiren Marks & Spencer Müşteri, Pazarlama ve M&S.com İcra Direktörü Patrick Bousquet-Chavanne şöyle diyor: “Hayatın her anı yaşamaya değer, iyi yaşa / Life. Spend It Wellkampanyası Marks and Spencer’ın bugüne kadar Türkiye’deki marka konumlandırılmasından her anlamda ayrışıyor. Markanın tamamen tüketiciyi dinleyerek şekillendirdiği ve yenilikçi vizyonunu ortaya koyduğu bu kampanya, mottosuyla mevcut tüketicisine, tüketici adaylarına ve onların hayat biçimlerine konuşuyor.”

Patrick Bousquet-Chavanne devam ediyor: “Bu kampanyanın enerjisi ve ruhu çok önemli çünkü sıradan olanla yetinmemeyi, en iyisini istemeyi öneriyor. Bu anlamda bakıldığında günümüz modern kadınının hayatında giyimçokbüyük anlam taşıyor. Biz de modern kadının ruhuna uyan ve gururunu okşayan bu felsefenin tüm müşteri deneyimine uygulanmasını sağlayarak, onların hayatlarını iyi yaşamalarına yardımcı olmakta kararlıyız."

Marks & Spencer’ın yeni kampanyasının temelinde ise birtüketici araştırması yer alıyor. Bireylere kendileri için neyin önemli olduğunun sorulmasının ardından “kaliteli deneyimler, insanlar ve yaşamı özel kılan anlar” yanıtlarının öne çıkmasıyla bu kampanya tasarlanıyor. 

Tüketicilerden gelen iç görüleri baz alan,Hayatın her anı yaşamaya değer, iyi yaşa / Life. Spend It Well kampanyası aslında; size kendinizi harika hissettirmeyenher şeye son vermeyi,hayatı iyi yaşamayı, iyi hissetmeyi, hayatın tadını çıkarmayı, istediğinizde en güzel elbisenizi giyip, sizi rahatsız eden her şeyi geride bırakmayı anlatıyor. 

04 Mayıs 2017'den itibaren Marks & Spencer’ınHayatın her anı yaşamaya değer, iyi yaşa / Life. Spend It Wellkampanyası, Türkiye'de sosyal medya, basın, açık hava ve mağaza içinde yer almaya başlıyor.

10 Mayıs tarihinden itibaren TV reklamları başlayacak olan reklam filminin seslendirmesiniise ünlü seslendirme sanatçısı ve tiyatrocu Sevinç Erbulak gerçekleştirdi.