Instagram'dan çevrimiçi alışveriş uygulaması: IG Shopping

05.09.2018'de eklendi05.09.2018-10:20 'de güncellendi
Instagram, IG Shopping adlı bağımsız alışveriş uygulamasını kullanıma sunmaya hazırlanıyor. IG Shopping ya da IG Alışveriş, kullanıcıların uygulama içinde ürünlere göz atmalarına ve satın almalarına olanak sağlıyor.

Onur Binay/milliyet.com.tr

Instagram kullanıcılarıan başka bir uygulama sunmak için hazırlanıyor. The Verge tarafından aktarılan bilgiye göre Instagram, IG Shopping ya da IG Alışveriş adlı yeni bir uygulama üzerinde çalışıyor.

IG Alışveriş, Instagram'ın E-ticaret pazarındaki artan etkisini genişletmek için çaba gösterecek. Ayrıca kullanıcıların doğrudan IG Alışveriş uygulamasında takip ettikleri perakendecilerin ürünlerine göz atmalarını ve satın almalarını da sağlayacak

Uygulamanın geliştirilmesi hala devam ediyor. Ne zaman pazara sunulacağı belirsiz.

Birçok işletmenin zaten bir Instagram hesabı var. Bu nedenle, uygulama içi ticaret araçlarından biraz yararlanıyor olabilirler. 

Yatırımcılarla yapılan son açıklamada, Facebook COO'su Sheryl Sandberg, 25 milyondan fazla işletmenin zaten Instagram hesapları olduğunu duyurdu. Bunlardan yaklaşık 2 milyonunun reklamverenler olduğunu açıkladı. Dahası, kullanıcılar favori markalarıyla iletişim kurmak için Instagram uygulamasını giderek, onu daha fazla kullanıyor. 

Instagram, son birkaç yıldır işletmeler için giderek daha fazla araç kullanıma sunuyor. 

Instagram, 300 milyon kişinin Instagram Hikayeleri'ni her gün kullandığını ve son zamanlarda yapılan bir araştırmanın birçok Hikâyenin 'kullanıcıların ilgilendikleri markalarla tanışmasını, sevdikleri ürünlerle ilgili bilgi sahibi olmalarını ve yeni ürünler hakkında bilgi sahibi olmalarını' sağladığını belirtti. 

IGTV olarak adlandırılan bağımsız video uygulaması başlatıldıktan sonra IG Alışveriş uygulaması için çok fazla vakit kaybedilmeyebilir.