Kaliteli uykunun sırları

Sizler için derlediğimiz uyku kalitenizi arttıracak, doğruluğu bilimsel olarak kanıtlanmış, 9 maddeyi uygulayarak sizler de artık uyku kalitenizi kolayca arttırabilirsiniz.

Kaliteli uykunun sırları
Boncuk işlemeli file çoraplarNew York’lu sanatçı Lirika Matoshi file çoraplara işlediği boncuklarla çorapları adata sanat eserine dönüştürüyor. işte Lirika Matoshi'nin tasarladığı el emeği göz nuru boncuk işlemeli file çoraplar...
Göğüs silikonu ne kadar iz yapar?Meme estetiği yaptırmak isteyen kadınların aklındaki en önemli sorulardan biri memede iz kalıp kalmayacağı.
Sünnet yaptırmadan önce bilinmesi gerekenlerTürkiye’nin ilk ve tek sünnet sarayının kurucusu Kemal Özkan’ın ikinci kuşak temsilcisi, üroloji uzmanı Doç. Dr. Levend Özkan yanıtlıyor.
Bileğini kullanarak çalışanları tehdit eden hastalıkEskiden ağır el işi yapanların hastalığı olarak bilinen Karpal Tünel Sendromu artık masa başındakileri etkiliyor
Sahur ve iftar menüsü nasıl olmalı?Uzman diyetisyen Olcay Barış sahur ve iftarda yenilmesi ve uzak durulması gerekenleri açıkladı.
Ramazan'a uyum sağlamak için önerilerUzman Diyetisyen Olcay Barış, Ramazan'da vücudun değişikliklere uyum sağlaması için sağlıklı beslenme önerilerine mutlaka dikkat edilerek oruç tutulması gerektiğini söyledi.
Bu gece eski sevgilinizi düşünmeyeceksinizEski sevgilinizi düşünmemek için elinizden gelen her şeyi yaptınız ama beraber geçirdiğiniz o güzel günler, nedenler, keşkeler aklınızı mı kemiriyor? Hiç merak etmeyin, bu gece eski sevgilinizi düşünmeyeceksiniz!
Eşyalara yer açacak önerilerEvinizde fazla eşyalarınızı depolamak için fikirlere ihtiyacınız mı var? İşte sizin için saklama ve depolama fikirleri...
Karadeniz'in ilk festivalinde unutulmaz düetTürk rock müziğin önemli isimlerini ve binlerce müzikseveri ilk kez Karadeniz'de buluşturan Samsun Gençlik Festivali, Şebnem Ferah ve Teoman'ın yaptığı tarihi düetle sona erdi.
1/9
1) Şekerlemelerinizi doğru yapın
 
Fizyolog Dr. Nerina Ramlakhan: "Eğer hafif kısa uykular sizi daha yorgun hissettiriyorsa, muhtemelen bir şeyleri yanlış yapıyorsunuz." diyor.
 
- Şekerlemelerinizi çok uzun tutmamaya dikkat edin çünkü bu akşamki uykunuzu etkileyebilir. 
 
-Fazla uyumadığınızdan emin olmak için bir kanepede uyuyun ve beyninizi rahatlatması için yanınıza lavanta alın.
 
-Öğlen üçten sonra uyumamaya dikkat edin bu da gece uykunuzu etkileyecektir.
 
-Eğer gün içerisinde yorgun hissediyorsanız ama uyuyamıyorsanız 25 dakika yoga yapmayı deneyebilirsiniz bu vücudunuzun rahatlamasını sağlayacaktır.