Editörün Seçtikleri Kıvanç Mavisi alışkanlık yapar

Kıvanç Mavisi alışkanlık yapar

06.04.2018 - 13:31 | Son Güncellenme:

Mavi, Kıvanç Tatlıtuğ ve Romee Strijd’li 2018 İlkbahar - Yaz koleksiyonuyla nefes kesti.

Kıvanç Mavisi alışkanlık yapar

Heyecanla beklenen Çok mu çok Mavi’yiz kampanyasında Kıvanç Tatlıtuğ, son dönemin en gözde Victoria’s Secret meleği Romee’yi Mavi’yle tanıştırdı. 2018 İlkbahar – Yaz Mavi koleksiyonundan çarpıcı parçaların sunulduğu filmde, jean efsanesi bir kez daha Kıvanç efsanesiyle buluştu. Reklam filmine Mavi’nin mükemmel fit’i, yumuşaklığı ve kalitesiyle alışkanlık yapan jean’leri ve son trend’leri yansıtan yeni koleksiyonu ilham veriyor.

Haberin Devamı

Mavi’yle olan uzun işbirlikleri hakkında açıklamalarda bulunan Kıvanç Tatlıtuğ şunları söyledi: “Yeni reklam kampanyamız yine çok heyecanlı. Mavi yine çok güzel, çok renkli, çok rahat, çok biz… Artık bambaşka bir bağımız, 8 yıla dayanan güçlü bir dostluğumuz var. Mavi, jean’leri, kalitesi, tarzı ve duruşuyla hepimizin kalbini çalan bir marka. Yaptığım işlerde, dünya standartlarında kaliteyi önemsiyorum. Senaryo, birlikte rol aldığım kişiler, prodüksiyon… Bu nedenle Mavi’yle çalışmayı çok seviyorum. Filmdeki partnerim Romee de Mavi’ye çok yakıştı. Dünya çapında başarılı, jean’i çok iyi taşıyor, Mavi’ye çok yakıştı...”

Mavi CEO’su Cüneyt Yavuz ise “Mavi, Kıvanç’ın da dediği gibi çok heyecanlı, çok hızlı, yeniliklerle dolu bir marka… Bu sezon da yepyeni bir denim inovasyonu ve yeni fitler ile karşınızdayız. Kıvanç Mavisi ise bizim için jean’in ötesinde bir yaşam tarzını anlatıyor. Kıvanç’ın stilini yansıtan ve onun her dönemde en sevdiği parçalardan oluşan bu koleksiyon mağazalarımızda giderek büyüyen bir reyona dönüştü. Ürünlerimizin bazıları da tıpkı Kıvanç gibi efsane haline geldi. 8 yılı aşan Mavi-Kıvanç Tatlıtuğ birlikteliğinin daha uzun yıllar sürmesini diliyoruz. Çünkü Mavi Kıvanç’a, Kıvanç da Mavi’ye çok yakışıyor” dedi.

Haberin Devamı

Kıvanç Tatlıtuğ ile son dönemin ‘süpermodel’i Romee Strijd’i bir araya getirmekten mutlu olduklarını söyleyen Cüneyt Yavuz, Mavi’nin global kadın yüzü olan Romee’nin yeni jean inovasyonu olan ‘SuperMavi’ koleksiyonunu dünyaya tanıtacağını açıkladı.

Kampanya hashtag’i: #cokmucokmaviyiz

Dünden bugüne Mavi ve Kıvanç’ın 8 yılı

Mavi ve Kıvanç Tatlıtuğ’un 8 yıllık macerası, 2010 yılında “Vay Vay Vay” sloganıyla hafızalara kazınan “Çok mu Çok Oluyoruz” reklam filmiyle başladı. 2012 yılında “Çok Sev” reklamıyla Amerika’yı yeniden keşfeden Mavi, aynı yıl Kıvanç ve Victoria’s Secret meleği Sara Sampaio ile bir araya geldi. 2013’te Kıvanç Tatlıtuğ ve Barbara Palvin’in yer aldığı “Modada Jean Efsanesi” reklamı, Mavi’nin jean dünyasındaki vazgeçilmezliğine dikkat çekti. 2017’de Kıvanç efsanesi kaldığı yerden devam etti ve Kıvanç Mavisi’ne dönüştü. Aynı yıl Megan Williams ile kamera karşısına geçen Kıvanç, Mavi’nin hızıyla nefes kesen Black serisini tanıttı. 2018’de ise, Kıvanç Tatlıtuğ ve Romee Strijd, “Çok mu Çok Mavi’yiz” kampanyasında buluştu.

Yazarlar