03.12.2012 11:56 | Son Güncelleme:

Kredi kartı pazarına 'Paraf' ile giriyor

Halkbank, yeni kredi kartı markası Paraf’ı “Ayrıcalıklar bu Paraf’ta” sloganıyla hizmete sundu.

Halkbank kendine ait ilk kredi kartı olan "Paraf" ile kredi kartı pazarındaki payını beş yılda yüzde 6'ya çıkarmayı hedefliyor.

Konu ile ilgili düzenlenen basın toplantısında konuşan Halkbank Genel Müdürü Süleyman Aslan, "Daha önce Advantage markası işbirliği kapsamında pazardaki etkinliğimizi bir miktar geliştirdik. Bu ortaklığı 5 Aralık itibariyle sonlandırıyor olacağız. Artık sıra uzun soluklu maratonda kendi markamızla koşmaya geldi" dedi.

KART ÜCRETİ ALINMAYACAK

Mart 2013’e kadar yeni kart için başvuran müşterilerden ücret alınmayacağını belirten Aslan, “Daha sonra da yıllık aidat ve ücret alınmayacak. Kredi kartı aidatları olarak 2013’te biz bunlardan para almayacağız. Ama hiç bir zaman almayacağız demek doğru olmaz. Nereye kadar götürebilirsek oraya kadar götüreceğiz. Biz en düşük kart ücreti alan bankalardan biriyiz. Böyle olmaya da devam edecek. Kart ücretine yönelik olarak önemli bir fedakarlıkta bulunacağız” diye konuştu. Halkbank’ın bireysel kredilerinin toplam kredilerdeki payının yüzde 27 seviyesinde olduğunu vurgulayan Aslan, bunun yüzde 32-33 seviyelerine çıkarmayı istediklerini belirterek, toplam kredilerin üçte birinin bireysel kredilerden oluşmasını istediklerini ifade etti.

KREDİ KARTI SAYISI 7'YE YÜKSELDİ

Türkiye’deki kredi kartı pazarının hızlı bir gelişim gösterdiğini de sözlerine ekleyen Aslan, sektöre yeni bir bakış açısı getiren Paraf’ın yüksek bir ivmeyle yaygınlaşmasını beklediklerini söyledi. Türkiye’de 2007 yılında toplam kart sayısı 37 milyon 335 binken bu sayının 2012 Ekim ayı itibariyle 53 milyon 783 bine ulaştığını ifade eden Aslan şöyle konuştu: “Bu kartların toplam işlem hacmi 2007’de 141 milyar 420 milyon TL iken 2012 Ekim ayı itibariyle 296 milyar 131 milyon TL’ye yükseldi. Bugün sektörde bireysel bankacılık hizmeti sunan 19 aktör, toplam 6 farklı kredi kartı programının şemsiyesi altında yer alıyor. Biz de Paraf’la bu yelpazeye 7. rengi eklemekten büyük mutluluk duyuyoruz. Paraf bir platform olarak artık sadece Halkbank’ın markası olmayacak. Bu da bizim için çok önemli bir adım. Bu programa üye banka sayısının önümüzdeki dönemde artacağına ve kart pazarında iddialı bir oyuncu olacağımıza inanıyorum. Hedefimiz pazardaki payımızı 5 yıl içinde yüzde 6’ya çıkarmak.” 

KİŞİYE ÖZEL KAMPANYA 

Kart sahiplerine ayın belirli bir gününü kendi kampanya günleri olarak seçme ve bu günde ek indirim, taksit, puan ve ödeme erteleme seçeneklerinden tercih ettiklerini kullanma fırsatı sunma, Paraf’ın yenilikçi uygulamaları arasında yer alıyor. 2013 Mart sonuna kadar Paraf sahibi olan müşteriler kart ücreti ödemezken ilk ekstredeki harcamaların yüzde 25’ini de 100 TL’ye kadar Halkbank karşılıyor. Paraf’la yapılan kira ödemelerinden de komisyon alınmıyor. Üniversite öğrencilerine özel Parafree ise kart sahiplerinin tercihlerine göre üye işyerlerindeki sürpriz kampanyalardan yararlanma imkanı sağlıyor. Türkiye ’de bir ilk olan, cumartesi günleri tüm restoranlarda geçerli indirim uygulamasından ise Paraf Gold ve Paraf Platin sahipleri yararlanabiliyor. Cumartesi günleri ayrım olmaksızın restoranlarda yapılan tüm harcamalar için Paraf Gold’a yüzde 10, Paraf Platin’e yüzde 25 indirim uygulanıyor. Paraf Platin sahiplerine ayrıca şehir içinde ücretsiz kurye hizmeti sunuluyor. Paraf sahipleri, alışverişlerinde kazandıkları puanlar açısından da daha fazla ayrıcalığa sahip oluyor. Katlı puan uygulaması kapsamında Paraf Klasik, Gold ve Platin sahipleri aylık harcamalarının 2 katına kadar puan kazanabiliyor. Halkbank, Paraf sahiplerine İstanbul Atatürk Havaalanı İç ve Dış Hatlar Prime Class CIP Lounge hizmetinden de yararlanma imkanı sağlıyor.





 

Bu habere ifade bırak
  • 0Mutluyum
  • 0Şaşkınım
  • 0Kararsızım
  • 0Kızgınım
  • 0Üzgünüm
Toplam Oy0