Ekonomi ‘Lüks kozmetiği herkes için ulaşılabilir kıldık’

‘Lüks kozmetiği herkes için ulaşılabilir kıldık’

14.07.2018 - 01:30 | Son Güncellenme:

Perakende sektörünün lider markalarından Boyner, kozmetik kategorisinde yaptığı hamlelerle yükselen kişisel bakım trendine katkı sunuyor.

‘Lüks kozmetiği herkes için ulaşılabilir kıldık’

37 ilde 118 mağaza ve boyner.com.tr ile müşterilerine ulaşan Boyner; kadın, erkek, çocuk, spor giyim, ayakkabı, çanta ve ev dekorasyonu kategorilerinin yanı sıra dünyaca ünlü 120’den fazla marka ve 10 binden fazla ürünle zengin bir kozmetik koleksiyonuyla hizmet veriyor.

Haberin Devamı

Boyner Büyük Mağazacılık Kozmetik ve Aksesuar Direktörü Dilek Çağlayan Değirmenci, lüks kozmetiği herkes için ulaşılabilir kılmayı hedeflediklerini söyledi.

Demirci, “2017’de 120 milyon müşteri ağırlayan Boyner’in aynı dönemde kozmetikte kazandığı yeni müşteri oranı yüzde 49. Geldiğimiz noktada, selektif kozmetikte bu kadar yaygın bir mağaza ağına sahip tek kozmetik perakendecisiyiz.

Kozmetik kategorisinde satışlarımızın yüzde 20’si Boyner’e özel ürün ve markalardan geliyor” diye konuştu.

‘Lüks kozmetiği herkes için ulaşılabilir kıldık’