Manisa Manisa Esnafı Dijitale Taşınıyor

Manisa Esnafı Dijitale Taşınıyor

12.11.2017 - 15:16 | Son Güncellenme:

.

Manisa Esnafı Dijitale Taşınıyor

Manisa ekonomisine direkt etki eden firmaları bünyesinde bulunduran Madeni Sanatkarlar Odası, bu kurumların cirosunun, bilinirliğinin artması ve interneti profesyonel bir şekilde kullanabilmeleri, reklamcılığı en düşük bütçeyle gerçekleştirebilmeleri ve raporlayabilmeleri için bir eğitim düzenledi.
‘Yerelden ulusala, sıfırdan zirveye dijital büyümenin formülleri’ başlığı altında verilen eğitimleri Recep Koçak ve Hayrettin Akkayalı gerçekleştirdi. Eğitim öncesinde konuşmalarını yapan Manisa Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği Başkanı Hasan Geriter ve Madeni Sanatkarlar Odası Başkanı Halil Kırlı tarafından eğitimcilere plaketleri takdim edildi.
Başkan Hasan Geriter yaptığı konuşmasında; eğitimin akşam saatlerinde olmasına rağmen katılımdan memnun olduğunu belirtti. Bu eğitimlerin günden güne artacağını ve eğitimlere katılan iş sahiplerinin ekiplerini de bu eğitimlere getirmelerini isteyen Geriter, dijitalleşmenin günümüz dünyasında olmazsa olmazlarından olduğunu vurgulayarak, bilinirlik ve motivasyon için yapılan her yatırımın geri dönüşü olacağını fakat ne yapılırsa yapılsın farklı ve güvenilir bir şekilde, dürüstlük ilkesini bozmadan yapılması gerektiğini de belirtti.
Başkan Halil Kırlı’nın da dönem dönem yaşanan ekonomik krizlere rağmen Manisa ekonomisine katkı yapan bütün kurumların her zaman güçlü olması gerektiğini vurgulayarak, bu nedenle Manisa ekonomisine can veren yerli kurumların geç kalmadan dijitalde de kendilerine yer açmalarını belirtti. Rakip faaliyetlerinin ve yapılan reklam harcamalarının çok daha kolay yönetilebildiği dijital reklamcılığa bütün kurumların girmesi gerektiğini dile getiren Kırlı, ayrıca Madeni Sanatkarlar Odası olarak eğitimlerin artacağını belirtti.
Hayrettin Akkayalı ise, “Bu denli sıcakkanlı, çalışkan Manisa esnafı, yerel ekonomi durgunluğu yaşanmasına bakmadan, daha az yorgunlukla daha fazla kazandıracak olan ulusalda satış yapmaya yönelmeli, ulusala açılmanın yolu ise dijitalden geçiyor. Kimse dijitale girmek için geç kalmış sayılmaz ve bu noktada en önemli strateji bütünleşik dijital iletişimin yapılması ve kurum ruhunun belirlenen en etkili mecralara aktarılmasıdır. Unutmamalıyız ki doğru kitle hedeflemesi ve stratejik kelimeler kullanıldığı takdirde 10 TL ile 10 bin potansiyel müşteri elde etmek mümkündür” dedi.