İstanbul Marka Konferansı 3 Günde 4 Binin Üzerinde Konuk Ağırladı

Marka Konferansı 3 Günde 4 Binin Üzerinde Konuk Ağırladı

18.12.2017 - 14:09 | Son Güncellenme:

.

Marka Konferansı 3 Günde 4 Binin Üzerinde Konuk Ağırladı

Türkiye’deki iş dünyasının liderlerini gençlerle buluşturan Marka Konferansı’nın 2017 programı tamamlandı. Konferansta 3 gün boyunca 24 saat süren 54 oturumda 82 konuşmacı sahne aldı ve 4 binin üzerinde konuk ağırlandı.

Sanatçılardan iş liderlerine, psikanalistlerden bilim adamlarına, seri girişimcilerden yazar ve akademisyenlere kadar alanında öncü birçok konuşmacının yer aldığı Marka Konferansı’nın 2017 programı tamamlandı.

Moderatörlüğünü, marka filozofu olarak tanınan BJ Cunningham’ın üstlendiği konferansın 2017 programında hayatın en önemli dönüm noktalarından biri olan ‘18 yaş hali’ konuşuldu. Marka Konferansları Yönetim Kurulu Başkanı Ayşegül Yürekli Şengör, gençlere iş dünyasına yön veren dinamikleri anlatmaya çalıştıklarını ifade ederek, “Her yıl iş dünyası tarafından heyecanla beklenen ve grafiğini sürekli yükselterek büyük bir istikrarla bugüne ulaşan Marka Konferansı’nı bu yıl 18’inci kez düzenledik. Yoğun ve ilham verici bir programla, 18 yaşın dinamik ruhu ve enerjisini iş dünyasına aşılamak hedefiyle yola çıktık. İş, sanat ve eğlenceyi bir araya getiren bir program hazırladık. Yaklaşık 500 kişilik bir ekibin görev aldığı Marka 2017 kapsamında, toplamda 3 günün 1 gününü toplantıyla geçirdik, iş dünyasının temsilcileri ve üniversite öğrencileriyle buluştuk. 18 yaş, insan yaşamındaki en önemli dönüm noktalarından biri, başka hiçbir döneme benzemeyen özellikleri var. İş dünyasına; özgürlüğe, bağımsızlığa ve olgunluğa sağlam adımlar atan 18 yaşındaki genç bir insan gibi, geleceğe cesaret ve umutla koşma enerjisi aşılarken, gençlere de iş dünyasına yön veren dinamikleri anlatmaya çalıştık” diye konuştu.