20.09.2017 - 02:30 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
En yeni ve en hızlı Mavi Black koleksiyonunu tanıtan kampanyada, jean efsanesi bir kez daha Kıvanç efsanesiyle buluşuyor.
Mavi CEO’su Cüneyt Yavuz, “Yılda 7,5 milyon adet yüksek kalitede jeans satabilen ve her yıl yüzde 65’i 35 yaş altı 1 milyonun üzerinde yeni müşteri kazanabilen çok hızlı bir markayız. 26 yaşında bir marka olarak bugün, 35 ülkede 5.500 noktayla Amerika, Kanada, Almanya, Rusya, Hollada’daki merkez ofislerimizle dünyanın her yerine yayılıyoruz. En son teknolojiyi kullanmaktan, sürekli en yeniyi tasarlamaktan ve en son modayı sunmaktan vazgeçmeyeceğiz” diye konuştu.