Ekonomi Mobil ‘Chippin’le sadık müşterisini artıracak

Mobil ‘Chippin’le sadık müşterisini artıracak

02.12.2016 - 02:30 | Son Güncellenme:

Mobil sadakat ve alışveriş uygulaması geliştiren firmalar arasına Koç Grubu şirketi Tanı da katıldı.

Mobil ‘Chippin’le sadık müşterisini artıracak

Tanı’nın Mastercard işbirliğiyle mobil ödemeyi geliştirmek için hayata geçirdiği ‘Chippin’ uygulaması altı aydır kullanımda. Chippin, alışveriş yaptıkça indirim kazandıran ücretsiz bir mobil uygulama. AppStore ve Google Play’den indirilebiliyor.
Toplam 550 bin dolarlık yatırımla hayata geçirilen ve alışveriş tutarının yüzde 5’ini tüketiciye geri iade edilemesini temel alan mobil uygulamada, kullanıcılar büyük markalar yerine mahalle esnafının sisteme dahil olmasını tercih etti. Türkiye’de 1.5 ay içinde 31 bin üyeye ulaşan aplikasyon, ABD’de de pilot uygulamaya geçecek.
Tanı Genel Müdürü Engin Oytaç, aplikasyon için ilk etapta Harvard Ünivesitesi’nden gelen öğrencilerle tüketicilerin ne istediğine dair bir araştırma yaptıklarını belirterek, “Kullanıcıya nerden alışveriş yapıyorsan fişini gönder o işyeriyle anlaşalım dedik. 1.5 ayda 321 bin fiş aldık” dedi.