Moda

Moda kendi içinde gelgitler yaşayan huysuz bir kadın. Dönem dönem kendini yenileme ihtiyacında olan maceracı bir aktivist.

Beslenen ve tüketilen iki uç nokta arasında hayatta kalmaya çalışan bir rüzgar.

Tasarımcı

Rüzgarı şekillendiren ve yön veren tasarımcılar, bu düzlemde hem moda takvimini takip etmek hem de trendlere uygun bir biçimde kendi yorumlarını kattıkları koleksiyonların rotalarını belirleyen bir kaptan modeli çiziyorlar.

Satış Kanalları ve Değişen Mağaza Anlayışı

Bir marka yaratmak ve tasarımcı olmak arasında büyük farklar var. Marka olmak ve marka yönetimini yapmak daha işlevsel düşünmeyi gerektiren bir durum . Tasarımsal algı dışında gelişen pazarlama, sunum, reklam, iletişim, medya basın ilişkileri, fashion week organizasyonları, festivaller, red carpet ve showroom bağlantılarını sağlayacak iyi bir ekibe ya da bir Pr’a ihtiyaç duyulan yeni nesil moda anlayışlarının geliştiği bir dönemdeyiz.

Avrupa’dan ülkemize yayılan dalga ile Pop up mağazalar, consept storelar ve tasarımcıları bir araya toplayan kolektif anlayışın eseri showroomlarla birlikte alışveriş anlayışının ve dinamiğinin değiştiği verimli bir dönemdeyiz.

Showroom  Anlayışı

Özellikle birden fazla tasarımcıya ev sahipliği yapan belli amaçlar doğrultusunda sağlam adımlarla ilerleyen showroom anlayışı tasarımcılar ve müşteri arasında satıştan çok duygusal bağı kuvvetlendiren önemli noktalardan biri haline geldi.

Geçtiğimiz hafta Didem hanımın davetlisi olarak Di-Fashion Branding adlı showroom’a yaptığım ziyareti sizlerle paylaşmak istiyorum.

Tasarımcılar ve dünyaca ünlü markaların koleksiyon ve ürünlerini bir araya getiren Fashiontv eski Yayın Editörü Didem Ellialtı, moda, alışveriş, stil editörleri için birçok tasarımcının sezon koleksiyonlarını Nişantaşı’nda yer alan sevimli showroom’un da sunuyor.

New York, Los Angeles, Paris , Milano, Londra gibi dünya metropollerinin uzun yıllardır alışkın olduğu fashion pr showroom hizmetini Türkiye’de uygulamaya geçen ‘ Di- fashionBranding’ 2 senedir farklı marka ve tasarımcılara hizmet veriyor.

21 marka ile işbirliği halinde olan Di- Fashion Branding, tasarımcılara hem showroom hem de pr hizmeti veriyor.

Fashiontv eski Yayın Editörü Didem Ellialtı’nın kurucusu olduğu fashion pr showroom bazı markalarının Los Angeles pr’ını da gerçekleştiriyor. Markaların uluslararası bilinirliğine katkı sağlıyor.

Nişantaşı’na yolunuz düşerse tasarımcıların birbirinden güzel ürünlerine göz atın. Yerinde nitelikli bir incelemeyle moda , tasarımcı ve showroom üçlüsü bütünlüğünün deneyinimini yaşayın derim :)

https://www.gokcekomurcucosmos.com/