Sadece halı sahada maç yapmış kişilerin bildiği 5 enteresan oyuncu tipi

Berat Gegic
1661
OKUNMA

Futbol oynamak yeni jenerasyon için o kadar önemli olmasa da biz eskilerin hayatında büyük bir yer kaplıyordu. Öyle ki bir günü bile sokağa çıkmadan geçiremiyorduk. Ama artık sokaklar bize yetmemeye başlamıştı. Nitekim park halindeki arabalar sokakta oldukça büyük bir yer kaplıyor ve çift kale maçımızı engelliyordu…

 Araçlar sadece yol kenarlarına değil; kaldırımlara da park etmeye başlamıştı. “Kaldırım çalımı” adını verdiğimiz o teknik olmadan sokak maçının bir anlamı yok ki! Biz de çareyi halı sahada aramaya başvurduk ve böylece bugüne süre gelen bir gelenek başlamış oldu.

Halı saha bizi ne kadar mı etkiledi dersiniz? Buyurun size halı saha maçlarında gördüğümüz en değişik tipler…

1-“Defansa gelin” diye yırtınan stoper

<p><strong>1-&ldquo;Defansa gelin&rdquo; diye yırtınan stoper </strong></p>

Tamam kardeşim çocuk iyi oynamayabilir. Ama bu demek değil ki sen onu defansta yalnız başına bırakacaksın!
Farkındayım sen de sürekli ileri-geri yoruluyorsun ama özverili ol, takım ol…

2.“Ben kaleye geçmem abi” tribine giren çakma Ronaldo

<p><b>2.&ldquo;Ben kaleye ge&ccedil;mem abi&rdquo; tribine giren &ccedil;akma Ronaldo</b></p>
Bir de “ben kalede kötüyüm” bahanesine sığınmaları yok mu… Sanki kaleye geçmesen ileride harikalar yaratacaksın!

3.Karşı takımda sürekli sert oynayıp sonunda kavga çıkaran çocuk

3.<b>Karşı takımda s&uuml;rekli sert oynayıp sonunda kavga &ccedil;ıkaran &ccedil;ocuk</b>
Biri bu çocuklara bunun şampiyonlar ligi değil de sadece bir halı saha maçı olduğunu açıklasın lütfen. Bu tipler genelde maç içerisinde eksik kalırlar ve bu eksikliklerini örtmek için saha içerisinde her topa sert girmeye başlar yani çirkefliğe başvururlar.
Haa skor hala onların aleyhine mi? O zaman maçın ortalarında bilemedin sonunda kayda değer olmayan bir sebepten kavga çıkarırlar.
 

FAİR PLAY PLEASE !

<strong>FAİR PLAY PLEASE !</strong>

4-Kaleyi gördü mü vuran bencil oyuncu
 

<strong>4-Kaleyi g&ouml;rd&uuml; m&uuml; vuran bencil oyuncu</strong><br />
&nbsp;
Bu tiplerde genelde hırslarının kurbanı olanlardır. Atamayınca sürekli denemeye devam ederler ve yanında pas bekleyen boştaki arkadaşları  da dahil gözleri kimseyi görmez.
 

5- Her daim eksik para getirenler

<p><strong>5- Her daim eksik para getirenler</strong></p>

“Beyler maç sonunda sular benden rahat olun” deyip çaktırmadan tüyerler :)
Genelde bu kişi ben oluyorum.1 lira, 2 lira da olsa hep eksik getiririm. Ne yapayım içim el vermiyor. Hem o parayla neleer neleer yapılır! Mesela maç sonunda herkes soyunma odasındayken gizlice pet şişe su alıp o şişeyi saniyenin 1000’de 1’inde bitirirdim…
Asıl mazeretim ise kuzenimin yanında her zaman ekstra para olması idi.  Zaten bunu yapanların hepsi de bir başkasına güvenip böyle hareket edenler değil mi? :)

Bu makaleye ifade bırak
Toplam Oy
17