21.11.2016 - 02:30 | Son Güncellenme:
Türkiye’deki 45 satış noktasında değişim gerçekleştirecek Nissan, 2019 yılına kadar tüm satış noktalarında bu dönüşümü tamamlamış olacak. Aynı zamanda web sayfasıyla birlikte interaktif showroomunu da oluşturan Nissan, müşterilerini yüksek teknolojiyle buluşturacak.
Nissan, dokunmatik ekranlı bilgisayarlar üzerinden araç özellikleri, aksesuar, donanım opsiyon ve fiyat bilgilerini bir arada sunarken, tablet bilgisayarlar ve büyük ekranlarla sunumlar yaparak, müşterilerine özel bir deneyim yaşatacak. Türkiye’deki ilk uygulamanın İstanbul ve Sivas’ta gerçekleşeceğini belirten Nissan Türkiye Genel Müdürü Sinan Özkök, “Yeni kurumsal yüzümüzle müşterilerimiAze inovatif bir showroom deneyimi sunarken, köklü Nissan kültürünü hissettirmeyi amaçlıyoruz” dedi.