23.12.2014 - 14:59 | Son Güncellenme:
2011 yılında sadece bir fikir olan Ofix.com , bugün dijitalde sağladığı başarıya Sempeak ile yaptığı çalışmaların büyük katkısı olduğunu belirtti.
2012 yılında hayata geçen proje, satış oranlarının yüzde 95’ini dijitalden sağlıyor. Ofix.com; online satış, kurumsal satış ve İkitelli’de yer alan mağazası ile üç türlü satış yöntemine sahip.
Firmanın Reklam ve Pazarlama Müdürü Gökhan Avcı; her geçen gün artarak devam eden satış başarılarının arama motoru reklamlarını etkin ve hızlı kullanıyor olmalarına bağlıyor. Reklam bütçelerinin yüzde 80’lik kısmını dijital reklamlara, geri kalan yüzde 20’lik kısmını ise diğer tanıtım kanallarına ayırdıklarını söyleyen Avcı, “Bütün bütçelerimizi kesebiliriz ama Google Reklam alanlarına ayırdığımız bütçemizi kesinlikle kesemeyiz, keser isek bizim bütün akan damarlarımız duracaktır.” diyor.
Google Partner ajanslarından biri olan Sempeak ile çalışmalarını değerlendiren Avcı; “ Benim bir ajanstan beklediğim iki durum vardı; bir tanesi samimiyeti yakalayabiliyor olması ve içeride operasyonun bir parçası gibi çalışması. Diğer taraftan, herhangi bir yenilik olduğunda anında beni haberdar edip Ofix.com’u o modele adapte etmesi ve onu kullandırtması.”
Google üzerine ürün listeleme reklamlarını ilk kullanan firmalardan biri olmasını sağlayan etmenlerden biri de Sempeak’in yeni teknolojileri henüz beta halindeyken bile takip edebilmesi ve müşterilerine uygulayabilmesi olmuştur.