Aydın OTELLERDE KARŞILAŞILAN REKLAMASYON KONULARI TARTIŞILDI

OTELLERDE KARŞILAŞILAN REKLAMASYON KONULARI TARTIŞILDI

23.11.2014 - 10:43 | Son Güncellenme:

.

OTELLERDE KARŞILAŞILAN REKLAMASYON KONULARI TARTIŞILDI

Skal Kuşadası Kulübü ve Doubletree Hilton’un ev sahipliğinde, BIX Kurumsal tarafından "Reklamasyonun Hukuksal Yönetimi" konulu seminer, Kuşadası’nda gerçekleştirildi. Seminere turizmciler yoğun ilgi gösterdi.
Otel ve acenta yöneticilerinin katıldığı seminerde, BIX Kurumsal hukuk bürosu avukatlarından Banu Altunlu tarafından reklamasyon konusunun hukuksal boyutu değerlendirildi. Otelde karşılaşılan reklamasyon konuları, acente sözleşmelerinin, sigorta kapsamlarının ve taşeron sözleşmelerinin hukuksal değerlendirilmesi yapılarak, misafir şikâyetlerini karşılama, önleyici tedbirlerin alınması, şikâyet, kaza gibi durumlarda ilk yapılacaklar, misafir şikâyetlerinin (sözlü-yazılı) kayıt altına alınması, reklamasyon dosyasının açılması, yanıtlanması ve dosya takibi konularında bilgilendirme yapıldı.
BIX Kurumsal, Türkiye’nin turizm başkenti olan Antalya’da faaliyete başladığı 2005 yılından itibaren, 5 yıldızlı otel, birinci sınıf tatil köyü ve restoranlara gıda hijyeni, misafir güvenliği, gizli müşteri, kalite yönetim sistemleri ve reklamasyon yönetimi konularında hizmet veriyor.