Otomobil Autoshow iletişim ve pazarlama çalışmaları hız kazandı

Autoshow iletişim ve pazarlama çalışmaları hız kazandı

31.08.2012 - 14:48 | Son Güncellenme:

2-11 Kasım 2012 tarihleri arasında TÜYAP’ta düzenlenecek olan İstanbul Autoshow 2012 için tüm markalar hazırlıklarına yoğun şekilde devam ederken TÜYAP cephesinde de iletişim ve pazarlama çalışmaları hız kazandı.

Autoshow iletişim ve pazarlama çalışmaları hız kazandı

Fuarın tanıtım çalışmaları Ağustos başından bu yana yazılı mecralarda başlarken, fuara özel hazırlanan web sitesi de online oldu (www.istanbulautoshow12.com). Ayrıca fuarı sosyal medyada takip etmek isteyen otomobil meraklıları için Facebook ve Twitter hesapları da aktive edildi. Gelişmeleri akıllı telefon ve tabletlerinden takip etmeyi tercih edenler için ise fuara özel bir mobil aplikasyon hazırlanıyor.

2-11 Kasım 2012 tarihleri arasında TÜYAP’ta düzenlenecek olan Uluslararası Otomobil Fuarı, İstanbul Autoshow 2012 için iletişim ve pazarlama çalışmaları tüm hızıyla sürüyor. Türkiye'nin önde gelen tüm otomotiv markalarının İstanbul Autoshow 2012’ye yönelik iletişim ve tanıtım faaliyetleri de başladı.

ODD (Otomotiv Distribütörleri Derneği) ve TÜYAP Tüm Fuarcılık Yapım A.Ş. işbirliğinde düzenlenen Autoshow 2012 büyüyen 50 bin metrekarelik sergi alanı ve ailelerin keyifli bir gün geçirmelerine olanak verecek yepyeni konsepti ile ziyaretçilerini ağırlamaya hazırlanıyor. Kadın ve çocuklara yönelik özel etkinliklerin düzenleneceği ve bu çerçevede sektöründe çok güçlü sponsorlarla işbirliklerinin gerçekleştirileceği İstanbul Autoshow 2012 için biletler çok yakında satışa çıkacak.

Biletler Biletix üzerinden satın alınabilecek

Otomobil tutkunlarını heyecanlı, eğlenceli bir ortamda buluşturacak olan İstanbul Autoshow 2012 fuarının kapı giriş ücretleri hafta içi 10 TL, hafta sonu 15 TL, otopark ücreti ise 10 TL. İstanbul Autoshow 2012 biletleri girişte tüm otomobil tutkunlarına kolaylık sağlamak üzere bu yıl ilk kez Biletix üzerinden satışa sunulacak. Fuara giriş hafta içi kadın, çocuk ve üniversiteliler dahil tüm öğrenciler için ücretsiz olacak. Hafta sonu da fuara çocuk ve üniversite öğrencileri de dahil olacak şekilde tüm öğrenciler ücretsiz, kadınlar ise yüzde 50 indirimli girebilecek.

Metrobüs Tüyap’a kadar geldi

Ağustos başında Metrobüs hattının Beylikdüzü’ne kadar ulaşmasının ardından fuar alanına ulaşım da çok kolay hale gelirken, ziyaretçiler için fuar süresinde İstanbul’un çeşitli bölgelerinden ücretsiz servis olanağı da sunulacak. Autoshow ziyaretçileri, fuarı hafta içi 12:00-21:00, hafta sonu ise 11:00-21:00 saatleri arasında ziyaret edebilecekler.

İstanbul Autoshow 2012 web sitesi açıldı

İstanbul Autoshow 2012’nin www.istanbulautoshow12.com adresindeki canlı, hareketli ve interaktif web sitesi de açıldı. Autoshow ile ilgili tüm gelişmelerin paylaşıldığı sitede ayrıca fuarın etkinlik takvimi, ulaşım bilgileri, giriş ücretleri ve katılımcı firmalar ile ilgili bilgiler de yer alıyor.

İstanbul Autoshow ile ilgili gelişmeler anlık olarak facebook ve twitter hesaplarından da duyuruluyor. Eylül ayında sosyal medya hesaplarının takipçileri çeşitli sürprizlerle de karşılaşacaklar. Web sitesi ile facebook ve twitter hesaplarından fuar boyunca, fuar içi etkinlikler ve aktiviteler de izlenebilecek.

Akıllı telefonlar için özel aplikasyonlar

İstanbul Autoshow 2012 için akıllı telefon aplikasyonları da hazırlanıyor. Fuar ziyaretçileri için unutulmaz, sürprizlerle dolu deneyimler sunacak akıllı telefon ve tabletlere özel geliştirilecek farklı aplikasyonlar otomotiv tutkunlarına yeni dijital deneyimler yaşatılacak. Bu aplikasyonları kullananlar markalarla etkileşime girerek fuar alanında hem birey olarak hem de ailecek eğlenceli vakit geçirebilecekler. Örneğin, kullanıcılar harita sayfası ile hangi markanın fuarın hangi alanında olduğunu kolayca görebilecekler, fuar alanında düzenlenen ve katılmak istedikleri etkinlikleri programlayabilecekler, görüntüleri sosyal medyada kolaylıkla paylaşabilecekler ve pek çok farklı uygulamayı kullanabilecekler.