Otomobil Goodyear Eagle F1 Asymmetric II ile sürprizlere hazır olun!

Goodyear Eagle F1 Asymmetric II ile sürprizlere hazır olun!

15.05.2012 - 10:57 | Son Güncellenme:

Lastik endüstrsinde devrim yaratan “Aktif Frenleme Teknolojisi” ile rakiplerine göre kuru zeminde 2 metre daha kısa fren mesafesi sağlayan Eagle F1 serisinin yeni veliahdı “Eagle Asymmetric II”, çevreci özellikleriyle de fark yaratıyor…

Goodyear Eagle F1 Asymmetric II ile sürprizlere hazır olun

110 yıldır dünyanın en büyük lastik üreticilerinden olan Goodyear, Eagle F1 serisinin yeni veliahdı “Eagle Asymmetric II”’yi tüketicilerin beğenisine sundu. Yaz lastiği serisinin son temsilcisi olarak adlandırılan bu yeni model, fren mesafesini kısaltan yenilikçi teknolojisi “Aktif Frenleme” (ActiveBraking) ile rakiplerine ciddi bir fark atıyor. Ultra yüksek performansıyla tüketicilerin tüm taleplerine yanıt veren Eagle Asymmetric II, bugüne kadar katıldığı tüm testlerde kazandığı birinciliklerle de pazarın lider ürünü olduğunu ortaya koyuyor.

Goodyear Türkiye Tüketici Lastikleri Direktörü Sibel RAİF, “Sürücülerin, yoldaki her sürprize karşı hazırlıklı olmaları imkansız. Ancak yeni Eagle F1 Asymmetric II, üstün frenleme teknolojisiyle saliselik farklar yaratabiliyor. Böylece tüketiciler sürprizlere karşı kendilerini daha hazır hissediyor.. Eagle F1 Asymmetric II lastiğinin, kuru ve ıslak zeminde mükemmel fren mesafesi performansına sahip olduğu, bağımsız test kuruluşları tarafından da onaylandı” diyor.

Her zaman yenilikçi ve üstün teknolojilere sahip güvenli lastikleri, tüketicilerin bütçelerini destekleyen kampanyalarla satışa çıkaran Goodyear, yeni ürünü “Eagle Asymmetric II”yi de Garanti Bankası’yla işbirliğinde geliştirdiği kampanyayla birlikte sunuyor. 31 Mayıs’a kadar geçerli olacak kampanya kapsamında Goodyear, Garanti Bankası Bonus, Flexi, Money Visa ve ticari kart ile ticari ya da tüketici lastiği alışverişi yapan müşterilerine peşin fiyatına 12 ay taksitlendirme avantajı sağlıyor.

Islak ve kuru zeminde daha kısa fren mesafesi

Goodyear Eagle F1 Asymmetric’in başarısını beklentilerin ötesine geçirmek üzere tasarlanan yeni model, Avrupa’nın birçok uzman otomobil dergisinin yanı sıra Alman Test Kuruluşu TÜV SÜD Automotive tarafından gerçekleştirilen bağımsız testlerden de tam not aldı. TÜV SÜD Automotive’in Aralık 2010’da Fransa ve Almanya’daki pistlerde kapsamlı testlere tabi tuttuğu lastik, kendisiyle birlikte test edilen önde gelen üç rakibinin ortalama performansına kıyasla kuru zeminde 2 ıslak zeminde ise 3 metre daha kısa fren mesafesi sağlamayı başardı.

Eagle F1 Asymmetric II, frenlemenin sonucunda tamamen durduğunda, test edilen rakiplerin halen 24 km/saat hızla yola devam ettiği gözlemlendi.

ActiveBraking olarak adlandırılan bu “Aktif Frenleme Teknolojisi”, frenleme esnasında lastiğin yolla temasını artırıyor. Bu özellik, kuru ve ıslak zeminde rakiplerine göre çok daha kısa fren mesafesi sağlıyor. Eagle F1 Asymmetric II’nin daha kısa frenleme performansı, aynı zamanda Goodyear’ın yol güvenliğini artırmaya yönelik devam eden kararlılığını da bir kez daha ortaya seriyor.

Bu teknolojiye ek olarak çapraz katmanlı gövde yapısı, fren aksı çevresinde bükülmeye karşı direnci de artırıyor. Yeni silika sırt hamur bileşimi ve reçine özlü yarış lastiklerine özel çekiş sağlayan bileşime sahip yeni sırt hamuruyla birlikte model, direksiyon hakimiyeti ve yol tutuşunda üstün performans sağlıyor.

Daha az yakıt tüketimi ve CO2 emisyonu

Tüm bu testlerde aynı zamanda, Eagle F1 Asymmetric II’nin kendi kategorisinde üst düzey yuvarlanma direnci gösterdiği ve %7 daha düşük yuvarlama direncine sahip olduğu da kanıtlandı.[1] “FuelSaving” (Yakıt Tasarrufu) sayesinde düşük yakıt tüketimi ve CO2 salınımı da sağlayan bu yeni model, çevreci özellikleriyle de beğeni topluyor.

Goodyear Eagle F1 Asymmetric II’yi rakiplerinden ayıran özellikler bunlarla da sınırlı değil. Konforlu ve sessiz bir sürüş deneyimi sunan modelin dış kısmındaki 64 yanal blok ve iç kısmındaki 72 yanal bloktan oluşan 4 bloklu sırt deseni, gürültü seviyesini azaltmaya yardımcı oluyor. Ayrıca lastiğin optimize edilmiş kanal yapısı ve fren aksı çevresinde bükülmeye karşı direnci artıran gövde yapısı, basıncın, tüm yolla temas eden yüzeye homojen yayılmasını sağlıyor. Bu özellik, Eagle F1 Asymmetric II kullanan sürücüler için daha fazla kilometre kullanımı anlamına geliyor.