Otoda gözlüklü, robotlu satış!

Otomotiv firmaları, snowroomlarda teknolojinin en son nimetlerini kullanarak farklı satış yöntemleri geliştirme konusunda da adeta yarışa girdi. Nitekim Toyota, dünyada da ilk sayılabilecek bir yöntemle, “interaktif showroom” konseptini devreye alırken, Fiat da Autoshow 2017 fuarında “robot danışman”la tanıştırdı.

Otoda gözlüklü, robotlu satış!

Toyota’nın İstanbul Autoshow 2017 ile birlikte Türkiye’de uygulamaya soktuğu “interaktif showroom” konsepti, dünyada da bir ilk niteliğini taşıyor. Bu sistemde, özel seçilmiş Toyota satış danışmanları, üzerinde sensör ve kameraların olduğu en son teknolojiye sahip dijital gözlük aracılığıyla, müşteri evinde ya da ofisindeyken, ilgilendiği aracı detaylı olarak tanıtabiliyor, anında satış teklifleri geçiyor ya da diğer soruları yanıtlayabiliyor. Bunun için Toyota müşterileri, “toyota.com.tr” adresinden, interaktif showroom için hazırlanan özel sayfaya erişecek. Sistemi kullanmak isteyenler, sayfada bulunan başvuru formuyla istedikleri gün ve saat için randevu alacak. Böylelikle istenilen tarih ve saatte görüşme, hem görüntülü hem de sesli gerçekleştirilecek.

‘Sanal bir varlık’

Fiat ise, İstanbul Autoshow 2017’de robot danışmanlarını ilk kez ziyaretçilerle buluşturdu. Fuarda Fiat standını ziyaret edenler, karşılaştıkları BeamPro robotlar sayesinde, fiziksel olarak ortamda bulunmasalar da, danışmanlara ulaştı ve kesintisiz iletişim kurma şansına sahip oldu.

Hayvanlar "buzlu menüler"le serinliyorHava sıcaklıklarının yaz aylarında zaman zaman yüksek seyrettiği İzmir'deki Doğal Yaşam Parkı'nda farklı türdeki hayvanlar, kendilerine özel olarak hazırlanan "yaz menüsü" ile serinliyor.

İlginizi Çekebilecek Diğer Haberler

Sıradaki Haber