Editörün Seçtikleri Onlar çocuk diil!

Onlar çocuk diil!

18.05.2000 - 00:00 | Son Güncellenme:

Onlar çocuk diil!

Onlar çocuk diil


Diesel’in, 2000 ilkbahar/yaz kreasyonu ‘kendisine çocuk gibi davranılmasını istemeyen çocuklar’ için tasarlanmış


       Moda dünyasının tanınmış markası Diesel’in “kendisine çocuk gibi davranılmasını istemeyen çocuklar" için yarattığı Diesel Kids, bu sezondan itibaren Türkiye’de. Dünyayı keşfetmeye çalışan 2-16 yaş arası çocuklar için hazırlanan kreasyon, sağlam, dinamik, rengarenk spor giyim ürünleri ve aksesuvarlardan oluşuyor. Diesel bu sezon üç tema tasarlamış: “Serbest Düşüş: Diesel Paraşüt", “Neşe Faktörü" ve “Güneşe Karşı Etkili".
       Açık mavi, soluk yeşil
       “Serbest Düşüş" teması beyaz, bej, kırmızı, zeytin yeşili ve lacivert renklerin kullanıldığı, grafiklere de yer verilen pamuk, naylon ve Lycra’lı kumaşlardan yapılmış giysilerden oluşuyor. Özellikle genç kızlar için vücut hatlarını saran giysiler unutulmamış.
       İkinci tema, “Neşe Faktörüönde yaz aylarının eğlencesi ön plana çıkartılmış. Bu koleksiyonda yaz kumaşları olan pamuklular, ketenler, turuncu, açık mavi, soluk yeşilin tamamlandığı koyu mavi, koyu yeşil, beyaz ve bej gibi renklerle göze çarpıyor. Giysilerde yaz çiçekleri, genç erkekler için rakamlar ve Hawaii bitkilerinin resimleri kullanılmış.
       “Güneşe Karşı Etkili" adlı koleksiyon ise 2-8 yaş arası çocuklar için, önceki iki temadan esinlenilerek, grafik şekiller ve güçlü renklerle tasarlanmış. Diesel’in 2000 ilkbahar/yaz Kids Division katalog çalışmasında kullanılan çocuk modellerin hiçbiri profesyonel değil. Kuzey Meksika’daki San Miguel Allende isimli kasabada yer alan okullardan seçilmişler.

       Başarılı yaşam için
       Diesel’in her ürün gamı için ayrı bir yaratıcı ekibi, her altı ayda bir dünyanın akla gelmeyecek köşelerine yaptıkları gezilerden ilham alan bir stilist, bir asistan ve bir ürün müdüründen oluşuyor. 1950’lerden beri kullandığı “tüketim ürünleri yaşamı iyileştirir" temasını alıp bu yıl “başarılı bir yaşam için Dieselöe dönüştürdü.

       KÜNYE
       1978 yılında Renzo Rosso tarafından kuruldu. 1991 yılında bugünkü uluslararası pazarlama stratejisine başlandı.
       1996 yılında New York’taki en önemli mağazasını açtı. 80 ülkede 10.000 satış noktası ve şirkete ait 30 mağazası bulunuyor. Yıllık ciro 330 milyon dolar.
       Merkezi İtalya’nın kuzeyinde Molvena’da. Avrupa, Asya ve Amerika’da 20 şirket ve 1000’i aşkın çalışanı var.

       Trendi takip etmiyor
       Renzo’nun amacı her yerde bulunamayacak, yaratıcı ve hayalperest bir koleksiyon yaratmaktı. Tipik bir moda endüstrisi gibi moda trendlerini takip etmeyi reddeden bir ekip oluşturdu. Açık fikirli stilistler müşteri taleplerini inceleyen profesyonellere sırt çevirdi ve Diesel, stil yaratma, yeni materyal kullanma konusunda hızla ilerledi.



Yazarlar