Sportif ve feminen şıklığı bir araya getiren SuedeHeart, pastel renk seçenekleri ve fiyonk olarak bağlanabilen sıra dışı bağcıklarıyla dikkat çekiyor. ‘Kendin olmak için sen ol. #BuSensin’ mesajına sadık kalan yeni kampanya fotoğraflarında, Neslihan Atagül Doğulu en doğal, en samimi haliyle görüntüleniyor. Puma İlkbahar-Yaz 2017 koleksiyonunun en güzel parçalarını giyen Doğulu, verdiği pozlarla “kendine ve tarzına güvenen, kendi kurallarını kendi koyan, hiçbir şeyden taviz vermeyen güçlü kadın” imajını kusursuz biçimde

‘Sen’i keşfetmek için özel bir yolculuğa çıkmana gerek yok.Özel bir çaba harcamana gerek yok. Hissettiğin gibi olman yeterli.’diyor Neslihan. Bu duruş, aslında onun stil hikâyesini de özetliyor:‘Kişisel stilimde de bu felsefeyi koruyorum. Hissettiğim gibi giyiniyorum.PUMA’nın yeni spor giyim koleksiyonu da bunun için ideal.’

PUMA’nın‘BU SENSİN’ kampanyasında, ünlü yıldız Neslihan Atagül Doğulu’nun yanı sıra uluslararası model, aktivist ve oyuncu Cara Delevingne de yer alıyor.Delevingne, bu yeni kampanyayla kadınlara kendi kimliklerine sahip çıkmaları, kendi kurallarını koymaları ve yenilgiyi asla kabul etmemeleri konusunda ilham vermeyi hedefliyor.“Tüm olay kendini bulmaktan geçiyor,” diyor Cara. “Başkalarından ilham almak tabii ki iyidir, ama asıl önemli olan, seni gerçekten mutlu eden şeyi bulmak ve kalabalığı takip etmemek.”

Kampanyada yer alan yeniSuedeHeartmodeli, iki farklı bağcık seçeneğiyle geliyor. Kurdele şeklinde bağlanabilen kadife şerit veya ayakkabının tarzını değiştiren kalın bağcıklar arasında seçim yapılabiliyor. “Aruba Mavisi”, “Prizma Pembesi” ve “Neon Sarısı”olmak üzere üç pastel renk çeşidi olan modeli, çok farklı şekillerde kombinlemek mümkün: kısa paçalı pantolon, jean, tayt, etek pantolon – seçeneklerin sonu yok.

PUMA 2017 yılında Basket Heart modeli ile başlattığı güçlü yükselişini SuedeHeart ile daha da yukarı taşıyor. Her dört ayda bir kalpleri çalan PUMA’nınSuedeHeart modeli, 369 TL fiyatıyla tüm PUMA mağazaları ve seçkin satış noktalarında bulunabiliyor.