ReklamStore Türkiye’nin İlk Hedeflemeli Mobil Reklam Ağı Olan Rekmob'u Satın Aldı!

22.03.2016'de eklendi22.03.2016-11:52 'de güncellendi
İnternet kullanıcılarının davranışlarını baz alarak markalara hedeflemeli online ve mobil reklam çözümleri sağlayan dijital reklam platformu ReklamStore sektörde önemli bir satın almaya imza attı.

ReklamStore, 2013’te, Fatih Işık, Fatih Tuna Çetinhan ve Mehmet Ağırtopçu  tarafından kurulan, TÜBİTAK ve TEB Girişim Evi’nden aldığı destekle mobil Reklam teknolojileri alanında faaliyet gösteren Rekmob’u satın aldı. Rekmob’un kendi geliştirdiği mobil teknolojinin satın alınmasının yanı sıra ekibin de bünyeye katılmasıyla birlikte aslında bir yetenek satın alması da olan bu hamleyle ReklamStore veri hedeflemeli reklamcılıkta önemli bir adım attı.

Türkiye’nin veri hedeflemeye imkan sağlayan ilk self servis mobil reklam ağı olan Rekmob, yüzlerce mobil uygulamada yer alıyor. Markaların bu uygulamalar aracılığıyla direkt müşteri hedefleyebilmesine olanak sağlayan teknolojisi ile sektörde adından sıkça söz ettiren Rekmob kullanımı kolay arayüzü ile sadece bir kaç dakikada reklam oluşturma ve yüzlerce uygulamada aktif etme özelliğinin yanı sıra mobil reklamları yayınlarken sunduğu inovatif hedefleme seçenekleri ile dikkat çekiyor. Ayrıca  detaylı ve anlık raporlama özelliği ile de marka veya ajanslara reklamlarının performanslarını kolaylıkla ölçümleme imkanı sunuyor.

Rekmob’un mobil cihazlarda reklam gösterimi yaparken sunduğu standart dışı hedefleme seçeneklerinden bir kaçı şöyle;

?    Mobil cihazın bulunduğu ortam sıcaklığı
?    Ortamın aydınlığı
?    Batarya durumu
?    Operatör ve bağlantı tipi
?    Kullanıcının yurtdışına çıkıp çıkmadığı
?    Araç sahipleri

Yatırım Amacı Nedir?

Çalışmalarını veri hedeflemesi üzerine yoğunlaştıran ve markalara en doğru hedef kitleye reklam verebilmeleri için yeni teknolojiler geliştiren ReklamStore CEO’su Şencan Özen’den aldığımız bilgiye göre; ReklamStore’un bu yatırımdaki öncelikli hedefi Rekmob’un geliştirdiği mobil reklam teknolojilerini, ReklamStore’un bünyesinde yer alan ve hali hazırda yüzlerce aktif mobil müşterisi bulunan mobil ürünlerine/hizmetlerine entegre etmek. Özen, ReklamStore’un özellikle mobil uygulama indirtme (CPI) konusunda elde ettiği başarının bir benzerini, Rekmob’un katılımı ile birlikte (standart hedefleme dışındaki inovatif hedefleme ve reklam yerleşimi seçenekleriyle) branding kampanyalarında da elde edeceğimize inandığı belirtti.

Bir süredir dijital reklam sektörü için büyük önem taşıyan cross device (çapraz cihaz) hedefleme konusunda çeşitli çalışmalar sürdüren ReklamStore, bu teknoloji ve yetenek satınalması ile aynı kullanıcıya farklı dijital cihazlardan (akıllı telefon, tablet, PC) ulaşmayı sağlayan entegre reklam çalışmaları alanında da önemli bir adım attı.

Kurucu Ekip de Artık ReklamStore Ailesinde Yer Alacak!

Rekmob’un kurucu ekibi de artık ReklamStore ofisinde çalışacak ve Rekmob markası varlığını sürdürmeye devam edecek. ReklamStore CEO’su Şencan Özen, Rekmob’un enerjisi ve teknolojisi sayesinde mobil reklamcılık kategorisinde pazar liderliğine gelmeyi hedeflediklerini belirtiyor ve ekliyor; “Mobil reklam pazarındaki büyük potansiyeli fark ederek böyle bir “teknoloji ve yetenek satın alması” yaptığımız için çok mutluyuz.”

Rekmob Hakkında: 2013 yılında, Fatih Işık, Fatih Tuna Çetinhan ve Mehmet Ağırtopçu  tarafından kurulan, Rekmob, markaları tüketiciyle “mobil” üzerinden buluşturan; teknoloji tabanlı bir self servis mobil reklam ağıdır. Mobil pazarlamanın alışıla gelmiş reklam ağlarından ziyade, markaların mesajını yaratıcı ve akılda kalıcı reklam modelleriyle tüketiciye ileten Rekmob, reklamverenlere kendi geliştirdiği teknolojisi ile inovatif hedefleme seçenekleri sunar. Ayrıca Türkiye’nin ilk self servis mobil reklam ağı olan Rekmob, TÜBİTAK ve TEB Girişim Evi tarafından desteklenmektedir.

Envanterinde 100’e yakın Android ve iOS uygulaması bulunan Rekmob’un uygulamaları, Türkiye’de ve yurtdışında 5.000.0000’un üzerinde tekil kişi tarafından kullanılmaktadır. Rekmob aylık 300 milyonun üzerinde reklam görüntüleme hacmine sahip bu kitle sayesinde; Google Play ve App Store listelerinde de oldukça etkin bir reklam hacmine sahiptir. 2015 yılında Ali Rıza Babaoğlan’dan yatırım alan Rekmob mobil kullanıcıların tüketici davranış verilerini analiz ederek markalara tatmin edici bir pazarlama deneyimi sunmaktadır.

ReklamStore Hakkında: ReklamStore, internet kullanıcılarının davranışlarını baz alarak markalara reklam çözümleri sağlayan dijital bir reklam platformudur. Müşterilerinin internet üzerinden doğru mecraya ve doğru hedef kitlesine reklam vermesini sağlayan ReklamStore, bunu gerçekleştirirken kullanıcıların web geçmişini, kullanım alışkanlıklarını göz önünde tutar ve analiz eder. Böylece, internet ortamına reklam veren şirketler hızlı, verimli ve etkili bir e-pazarlama faaliyeti gerçekleştirip hedeflerine ulaşırlar.
 
Ajanslar, reklam verenler ve yayıncılar arasındaki tüm işlemleri bünyesindeki uzman ekiple ve geliştirmiş olduğu yazılım desteği ile yürüten ReklamStore, performans odaklı ürünleriyle, ihtiyaca yönelik, marka bilinirliğini artıran ve hedeflere uygun reklam çözümleri geliştiren; bunları en doğru mecrada en doğru yöntemle uygulayan ve yayıncılara veri odaklı performans çözümleri sunan dijital reklam platformudur