Ekonomi Satın alma yapacak

Satın alma yapacak

09.05.2017 - 02:30 | Son Güncellenme:

Carrefoursa, yeni konseptli hipermarket yenilemesini başlattı. Marka, İstanbul İstinye’deki hipermarketini ürün yelpazesinden hizmet anlayışına, market formatından reyon tasarımına kadar 6 milyon lira yatırımla yeniledi.

Satın alma yapacak

Sabancı Holding Perakende Grup Başkanı ve Carrefoursa Yönetim Kurulu Başkanı Ata Köseoğlu, büyüme planları doğrultusunda lokasyon ve kategori bazlı satın almalar yapabileceklerini söyledi. Köseoğlu, “Market yenilemenin dışında sınırlı sayıda da olsa yeni marketler de açacağız. Başka marketleri alma ihtimalimiz var. Büyüme, organik de inorganik de olabilir” dedi. Köseoğlu, söz konusu satın almaların büyük şubeli marketlerden ziyade lokasyon ve kategori bazlı alımlar olacağını belirtti.

Haberin Devamı

6 milyon TL yatırdı

Köseoğlu, konuşmasında bugün Türkiye’nin 58 şehrinde 630 marketle yılda 185 milyon kişiye ulaşan dev bir aile olduklarını belirterek, “Böylesi bir ailenin süregelen sistem ve hizmet anlayışını yenileyerek daha etkin ve daha verimli bir şekilde tüketicilere ulaşmasını arzuluyoruz. Bu arzu ve istek ile mevcut marketlerimizi tüketicilerimizin ihtiyaçlarına göre yeniden şekillendiriyoruz” diye konuştu.

Carrefoursa Genel Müdürü Ergin de, tüketiciye alışveriş keyfi, bol ürün çeşitliliği ve kalite sunmak için çalıştıklarını belirterek şunları söyledi:

“Müşterilerimize nasıl daha iyi hizmet sunarız diye düşünüyor, tüketicilerimizi dinliyor, marketlerimizi yenilemenin farklı yollarını araştırıyoruz. Bu doğrultuda ilk olarak multiformatlarımızı ayrıştırma yoluna gittik, ardından her bir formatı ihtiyaçlara cevap verecek şekilde yeniledik. Bu değişimin en somut örneğini İstinye Carrefoursa Hiper’de 6 milyon lira yatırımla hayata geçti.”

Haberin Devamı

‘Meyve sebze zarar ettiriyor’

Hakan Ergin, bir soru üzerine de “Zincir mağazalar olarak meyve sebzeden para kazanmayız. Çünkü herkes tarlada bu fiyata, rafta bu fiyata diyor. En fazla kaybımızın olduğu alandır. Meyve, sebzede Carrefoursa olarak bizim yıllık kaybımız 35 milyon lira. Yapılması gereken tarımda planlı ekim” dedi.

Ayrıca Carrefoursa, dünyada olmayan bir uygulama başlattı. Hakan Ergin, “Müşterimizin evinde kalarak, alışveriş tercihini belirliyoruz. Ben de İstanbul Bağcılar’da bizi kabul eden bir müşterimizin evinde 1 gece kaldım. 70 metrekare evde 9 kişilerdi, biz de iki kişi katıldık” diye anlattı.