Seksi ve sıkı kalça için 15 dakikalık egzersiz

Güzel ve sıkı kalçalar, erkeklerin her daim beğendiği ve kadınları çekici kılan bir özelliktir. Ancak kalçadaki kaslar hakkında bilinmesi gereken bir püf noktası vardır: sürekli çalıştırılmadıkları takdirde sarkma, çatlama ve selülit gibi sorunlar görülebilir.

Seksi ve sıkı kalça için 15 dakikalık egzersiz
Japon Lolita modasına tesettürlü yaklaşımİngiltere ve Amerika'da yaşayan tesettürlü genç kızlar Japon Lolita modasına bambaşka bir bakış açısı getiriyor
Güzellik trendlerinin 3000 yılıGüzellik görenin gözündedir desek de bakın 3000 yılda güzellik anlayışı nasıl değişmiş. İşte 3000 güzellik trendlerinin 3000 yılı
Tüp bebek işlemi sonrasında yapılacaklarTüp bebek işlemi gerçekleşti ve döllenmiş yumurta transfer edildi , fakat bu aşamadan sonra neler yapmak lazım??
Islak mayo ile oturmayınUzmanlar ıslak mayo ile oturmanın kadınlarda vajinal enfeksiyon ve mantar riskini arttırdığını açıkladı.
Pratik vişne suyu tarifiVişne suyu veya vişne kompostosu hazır vişnelerin kıpkırmızı ve lezzetli olduğu mevsiminde hazırlanırsa kış için enfes bir meyve suyu alternatifi olabilir.
Yazı sağlıklı geçirmenin yollarıİstanbul Florence Nightingale Hastanesi, Sağlıklı Yaşam Merkezi Direktörü Özgür Şamilgil, 18 adımda sağlıklı bir yazın reçetesini sunuyor;
İlişkilerdeki boşluk hissiBoşluk tahammül edilemez bir tasarım. Yokluk demek. Aynı zamanda dış kabuğu olan bir varlığın da içi boş olabiliyor.
En güzel yatak başlık modelleriDekorasyonunuza farklılık katmak için sıradan yatak başlıkları yerine bu eşyaları yatağınızın başında kullanabilirsiniz.
Bloknotlarda renkli seriDoğanın yeniden doğuşunun ve özgürlüğün de sembolü olan kelebekler,50 yıllık deneyimi ve üstün kaliteye sahip ürünleri ile kırtasiye sektörünün öncü ismi Keskin Color’ın yaza özel olarak hazırladığı bloknot koleksiyonunda yazacağınız satırlara konuyor.
VİDEOLAR

PEMBE BLOG
1/3

Haftada 3 kez 15 dakikalık periyotlar halinde tekrarlandığında bu egzersizler kalçalarınızın sıkılaşmasını sağlayacaktır.

KALÇA EGZERSİZİ 1:ÇÖMELME

Başlama pozisyonu: Ayaklarınızı omuz genişliğinde açın, göğsünüzü gerin ve kollarınızı öne doğru uzatın. Omuzlarınızı arkaya doğru itin.

Egzersiz: Dizlerinizi kırın, kalçanızı geri itin ve sandalyeye oturuyormuş pozisyonu alın. Vücudunuzu yavaşça öne doğru eğin ve tekrar sırtınızı dikleştirin.

 

Egzersizin püf noktaları:

•    Kalçalarınızı dizlerinizin hizasından daha aşağıya bırakmayın. Kalçanız yere paralel bir hat oluşturmalıdır.
•    Topuklarınızı yerden kaldırmayın.
•    Sırtınız dik durmalıdır.
•    Çömelme hareketini yavaşça yapmaya gayret gösterin.
•    Bu egzersiz gluteus maximus denen baldırların ön ve arkasında bulunan kasları çalıştırmaya yardımcı olur.

 

Galeriyi daha rahat gezmek için klavyenizdeki sağ - sol tuşlarını kullanabilirsiniz.

PemberNar.Com sitesinde yer alan tüm haberlerin
telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir,
haberleri kopyalamayanız.
Kaynak göstermeden kullanmayınız.

Bir jean bi tişört...