Seksi ve sıkı kalça için 15 dakikalık egzersiz

Güzel ve sıkı kalçalar, erkeklerin her daim beğendiği ve kadınları çekici kılan bir özelliktir. Ancak kalçadaki kaslar hakkında bilinmesi gereken bir püf noktası vardır: sürekli çalıştırılmadıkları takdirde sarkma, çatlama ve selülit gibi sorunlar görülebilir.

Seksi ve sıkı kalça için 15 dakikalık egzersiz
1 gr
0.06Kcaltüm değerler
Kim Kardashian'ın en ünlü selfieleriKim Kardashian için selfie tanrıçası desek çok da yanlış olmaz herhalde. İşte Kim Kardashian'ın en ünlü selfieleri...
Erkekleri soğutan 10 şeyErkeklere daha güzel görünmek için yaptığımız bazı şeyler aslında onları bizden soğutuyor.
Son sınavlarda dikkat edilmesi gerekenler!Eğitim öğretime 9 Şubat 2015 tarihinden başlayan ikinci dönem 12 Haziran 2015 Cuma günü kapanacak. Yaz aylarının gelmesi ile birlikte birçok öğrencinin motivasyonunun düştüğünü belirten uzmanlar, son sınavların önemli olduğunu hatırlatıyor.
Cin çarpması nedir, nasıl geçer?Eşiniz, gecenin bir yarısında yataktan doğrularak erkek sesi çıkartıp size saldırsa ne yaparsınız?
Yemesi cesaret isteyen yemeklerYemek zevki tartışılmaz ama bu yemekleri yemek bizce gerçekten cesaret ister.
Hayat kurtaran 7 sebze!İnsan DNA’sını doğrudan etkileyen ve olumlu yönde geliştiren sebzeler olduğunu söyleyen Diyetisyen Emre Uzun, hayat kurtaran bu 7 sebzeyi beslenmenize kattığınızda hayat sürenizin de uzayacağını belirtiyor.
Cinsel arzuyu arttıran önerilerHavaların ısınmasıyla çiftler ev dışında daha çok vakit geçirmeye başladı. Haftasonunu evde geçirecek çiftere ise çeşitli seks önerileri yapılıyor. İşte haftasonunu evde geçirecek çiftlere yapılan o önerilerden öne çıkanlar:
En hızlı kıyafet katlama yöntemiBu yöntem ile tişört ve gömlek tarzındaki giysilerinizi katlamak sadece 2 saniyenizi alacak.
Köpeklerin insanlar ile kurdukları harika bağlarOnların sevgisi bedava, onların aklında terk etmek yok, onlar gözlerimizin içine hep sevgi dolu bakıyor ve onların tek dünyası biziz
VİDEOLAR

PEMBE BLOG
1/3

Haftada 3 kez 15 dakikalık periyotlar halinde tekrarlandığında bu egzersizler kalçalarınızın sıkılaşmasını sağlayacaktır.

KALÇA EGZERSİZİ 1:ÇÖMELME

Başlama pozisyonu: Ayaklarınızı omuz genişliğinde açın, göğsünüzü gerin ve kollarınızı öne doğru uzatın. Omuzlarınızı arkaya doğru itin.

Egzersiz: Dizlerinizi kırın, kalçanızı geri itin ve sandalyeye oturuyormuş pozisyonu alın. Vücudunuzu yavaşça öne doğru eğin ve tekrar sırtınızı dikleştirin.

 

Egzersizin püf noktaları:

•    Kalçalarınızı dizlerinizin hizasından daha aşağıya bırakmayın. Kalçanız yere paralel bir hat oluşturmalıdır.
•    Topuklarınızı yerden kaldırmayın.
•    Sırtınız dik durmalıdır.
•    Çömelme hareketini yavaşça yapmaya gayret gösterin.
•    Bu egzersiz gluteus maximus denen baldırların ön ve arkasında bulunan kasları çalıştırmaya yardımcı olur.

 

Galeriyi daha rahat gezmek için klavyenizdeki sağ - sol tuşlarını kullanabilirsiniz.

PemberNar.Com sitesinde yer alan tüm haberlerin
telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir,
haberleri kopyalamayanız.
Kaynak göstermeden kullanmayınız.

Gelsin uzun elbiseler