Seksi ve sıkı kalça için 15 dakikalık egzersiz

Güzel ve sıkı kalçalar, erkeklerin her daim beğendiği ve kadınları çekici kılan bir özelliktir. Ancak kalçadaki kaslar hakkında bilinmesi gereken bir püf noktası vardır: sürekli çalıştırılmadıkları takdirde sarkma, çatlama ve selülit gibi sorunlar görülebilir.

Seksi ve sıkı kalça için 15 dakikalık egzersiz
Gucci 2015 Sonbahar-Kış koleksiyonuGucci 2015 Sonbahar-Kış koleksiyonu, yeni kreatif direktör Alessandro Michele'nin ellerinde markayı bambaşka yerlere götürüyor. Daha seksi ve olgun görünen koleksiyonda dekolteler de dikkat çekiyor.
Cilt tipine göre kozmetik nasıl seçilir?Kozmetik seçiminde ilk adımınız cilt tipinizi öğrenip buna uygun bir ürünün seçimi önemlidir.
Reflü bebeklerde daha sık görülüyorÇocuk Sağlığı ve Hastalıkları Uzmanı Dr. Osman Ayataç,yetişkin hastalığı ve 'mide yanması' olarak bilinen reflünün, aslında bebeklerde daha çok görüldüğünü söyledi
20 yaş dişini çektirmeniz gerekir mi?Hospitadent Diş Hastanesi’nden Ağız, Diş ve Çene Cerrahisi Uzmanı Dr. Gizem Güzelgen, yirmi yaş dişleri hakkında merak edilen sorulara yanıt verdi.
Mantar temizlemenin püf noktalarıMantar, lezzetli ve protein bakımından oldukça zengin bir bitkidir.
Şifa deposu kızılcıkUzman Diyetisyen Pınar Kural Enç, kızılcığın vücudumuza baştan aşağı sağlık getirdiğini,gözlerin için faydalı olduğunu, vücut direncini yükselttiğini ve kanser, kalp krizi gibi önemli hastalıklardan koruduğunu belirtti.
En etkili cam temizleme yöntemleriCamlarınızın pırıl pırıl olmasını istiyorsanız bu karışımları evde hazırlayıp deneyebilirsiniz. İşte en etkili cam temizleme tarifleri ve önerileri...
L’Oréal Paris Excellence Intense ile Sezon Trendleri Saçlarınızda!Trendlere yön veren L’Oréal Paris’inrenk uzmanları tarafından tasarlanan yeni L’Oréal Paris Excellence Intense saç boyası; birbirinden zengin ve ışıltılı renk seçenekleri ile kökten uca yoğun ve kalıcı sonuçlar sunuyor.
PEMBE BLOG
1/3

Haftada 3 kez 15 dakikalık periyotlar halinde tekrarlandığında bu egzersizler kalçalarınızın sıkılaşmasını sağlayacaktır.

KALÇA EGZERSİZİ 1:ÇÖMELME

Başlama pozisyonu: Ayaklarınızı omuz genişliğinde açın, göğsünüzü gerin ve kollarınızı öne doğru uzatın. Omuzlarınızı arkaya doğru itin.

Egzersiz: Dizlerinizi kırın, kalçanızı geri itin ve sandalyeye oturuyormuş pozisyonu alın. Vücudunuzu yavaşça öne doğru eğin ve tekrar sırtınızı dikleştirin.

 

Egzersizin püf noktaları:

•    Kalçalarınızı dizlerinizin hizasından daha aşağıya bırakmayın. Kalçanız yere paralel bir hat oluşturmalıdır.
•    Topuklarınızı yerden kaldırmayın.
•    Sırtınız dik durmalıdır.
•    Çömelme hareketini yavaşça yapmaya gayret gösterin.
•    Bu egzersiz gluteus maximus denen baldırların ön ve arkasında bulunan kasları çalıştırmaya yardımcı olur.

 

Galeriyi daha rahat gezmek için klavyenizdeki sağ - sol tuşlarını kullanabilirsiniz.
Güneşin tadını çıkaralım