Seksi ve sıkı kalça için 15 dakikalık egzersiz

Güzel ve sıkı kalçalar, erkeklerin her daim beğendiği ve kadınları çekici kılan bir özelliktir. Ancak kalçadaki kaslar hakkında bilinmesi gereken bir püf noktası vardır: sürekli çalıştırılmadıkları takdirde sarkma, çatlama ve selülit gibi sorunlar görülebilir.

Seksi ve sıkı kalça için 15 dakikalık egzersiz
Kış hazırlıkları başlıyor!Her yaşa ve her tarza hitabeden C&A’nın yeni Sonbahar-Kış Koleksiyonuna bayılacaksınız...
Sıkan ayakkabı nasıl açılır?Bayılarak aldığınız ayakkabınız daha ilk giymede ayağınızı sıkıyor ve tanınmaz hale getiriyorsa bu yöntem ile sıkan ayakkabılarınızı genişletebilirsiniz.
Kim Kardashian bikinili yakalandıSt Barts'ta tatil yapan Kardashian kızıyla sahilde oynarken bikinili görüntülendi. Karnı iyice çıkan hamile Kardasihan'ın son hali
Karaciğer kanseri ve tedavisiMemorial Ataşehir Hastanesi Organ Nakli ve Genel Cerrahi Bölüm Başkanı Prof. Dr. K. Yalçın Polat, karaciğer kanseri ve tedavisi hakkında bilgi verdi.
Pratik lahana turşusu tarifiKış mevsiminin vazgeçilmez tatlarından olan lahana turşusunun 2 günde hazır olan tarifini deneyerek pratik bir lezzet elde edebilirsiniz...
Yağ yakmak için ne yapmak gerekir?Yağ yakımını hızlandırmak için dikkat etmeniz gereken noktalar nelerdir?
Her iki tarafın da doyum yaşaması şart!4 Eylül Dünya Cinsel Sağlık Günü kapsamında cinsel sağlığın önemini belirten Üsküdar Üniversitesi NPİSTANBUL Nöropsikiyatri Hastanesi’nden Uzman Klinik Psikolog Çiğdem Demirsoy cinselliğin hayatın bir parçası olduğunu ve sağlıklı bir cinsellik için her iki tarafında doyum sağlaması gerektiğini söyledi.
Bayram temizliğiniz yolda…Kurban Bayramı yaklaşırken her evde geleneksel hale gelen “bayram temizliği” özellikle çalışanlar için en büyük problemlerin başında geliyor.
VİDEOLAR

PEMBE BLOG
1/3

Haftada 3 kez 15 dakikalık periyotlar halinde tekrarlandığında bu egzersizler kalçalarınızın sıkılaşmasını sağlayacaktır.

KALÇA EGZERSİZİ 1:ÇÖMELME

Başlama pozisyonu: Ayaklarınızı omuz genişliğinde açın, göğsünüzü gerin ve kollarınızı öne doğru uzatın. Omuzlarınızı arkaya doğru itin.

Egzersiz: Dizlerinizi kırın, kalçanızı geri itin ve sandalyeye oturuyormuş pozisyonu alın. Vücudunuzu yavaşça öne doğru eğin ve tekrar sırtınızı dikleştirin.

 

Egzersizin püf noktaları:

•    Kalçalarınızı dizlerinizin hizasından daha aşağıya bırakmayın. Kalçanız yere paralel bir hat oluşturmalıdır.
•    Topuklarınızı yerden kaldırmayın.
•    Sırtınız dik durmalıdır.
•    Çömelme hareketini yavaşça yapmaya gayret gösterin.
•    Bu egzersiz gluteus maximus denen baldırların ön ve arkasında bulunan kasları çalıştırmaya yardımcı olur.

 

Galeriyi daha rahat gezmek için klavyenizdeki sağ - sol tuşlarını kullanabilirsiniz.

PemberNar.Com sitesinde yer alan tüm haberlerin
telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir,
haberleri kopyalamayanız.
Kaynak göstermeden kullanmayınız.

Uzun etek nasıl kombinlenir?