Seksi ve sıkı kalça için 15 dakikalık egzersiz

Güzel ve sıkı kalçalar, erkeklerin her daim beğendiği ve kadınları çekici kılan bir özelliktir. Ancak kalçadaki kaslar hakkında bilinmesi gereken bir püf noktası vardır: sürekli çalıştırılmadıkları takdirde sarkma, çatlama ve selülit gibi sorunlar görülebilir.

Seksi ve sıkı kalça için 15 dakikalık egzersiz
1 gr
0.06Kcaltüm değerler
En yaratıcı küpe tasarımlarıKüpeler insanlığın ilk günlerinden beri sıkça kullanılan aksesuarlardan olmuştur. İşte birbirinden keyifli küpe tasarımları...
Kadınların kabusu Ronaldo bacağıKadınların bacakla ilgili en büyük kabusu ise 'Ronaldo bacakları' diye tabir edilen bacak traşı. Aslında Baldır kası tıraşlama işlemi ile ise kısa sürede daha ince, daha estetik ve kusursuz bacalara sahip olmak mümkün.
Anne karnında alkış tuttuAnne karnındaki bir bebeğin ultrason görüntüleri izleyenleri şaşırttı.
İshal ölümcül olabilirÇocuk Sağlığı ve Hastalıkları Uzmanı Prof. Dr. Sabri Acar, yaptığı açıklamada, ishalin bebek ve çocuklarda her mevsimde karşılaşabilecek bir sağlık sorunu olduğunu söyledi.
Evde karamel nasıl yapılır?Tadına bayıldığımız karameli evde kolayca hazırlayabilirsiniz.
Her derde deva baharatlar!Yemeklerimize lezzet katan baharatların sağlığınız için ne kadar faydalı olduğunu biliyor musunuz? İşte kekik, safran, kim yon, zencefil, tarçın ve diğer tüm baharatların inanılmaz faydaları...
Evliyken 3000 erkekle birlikte oldu28 yaşındayken sekse olan düşkünlüğünü keşfeden 63 yaşındaki kadın 3000 erkekle birlikte olduğunu açıklayıp herkesi şok etti.
Evi düzenlemenize yardımcı ipuçlarıEvde kendinize daha fazla yer açmak için bu tür düzenlemeler yapabilirsiniz.
Cennette yaşayan deniz çingeneleriBorneo'da yaşayan Bajau kabilesi cennetin ortasında hayatlarını denizden kazanıyor.
PEMBE BLOG
1/3

Haftada 3 kez 15 dakikalık periyotlar halinde tekrarlandığında bu egzersizler kalçalarınızın sıkılaşmasını sağlayacaktır.

KALÇA EGZERSİZİ 1:ÇÖMELME

Başlama pozisyonu: Ayaklarınızı omuz genişliğinde açın, göğsünüzü gerin ve kollarınızı öne doğru uzatın. Omuzlarınızı arkaya doğru itin.

Egzersiz: Dizlerinizi kırın, kalçanızı geri itin ve sandalyeye oturuyormuş pozisyonu alın. Vücudunuzu yavaşça öne doğru eğin ve tekrar sırtınızı dikleştirin.

 

Egzersizin püf noktaları:

•    Kalçalarınızı dizlerinizin hizasından daha aşağıya bırakmayın. Kalçanız yere paralel bir hat oluşturmalıdır.
•    Topuklarınızı yerden kaldırmayın.
•    Sırtınız dik durmalıdır.
•    Çömelme hareketini yavaşça yapmaya gayret gösterin.
•    Bu egzersiz gluteus maximus denen baldırların ön ve arkasında bulunan kasları çalıştırmaya yardımcı olur.

 

Galeriyi daha rahat gezmek için klavyenizdeki sağ - sol tuşlarını kullanabilirsiniz.
Sergiye gidilirken ne giyilir