Seksi ve sıkı kalça için 15 dakikalık egzersiz

Güzel ve sıkı kalçalar, erkeklerin her daim beğendiği ve kadınları çekici kılan bir özelliktir. Ancak kalçadaki kaslar hakkında bilinmesi gereken bir püf noktası vardır: sürekli çalıştırılmadıkları takdirde sarkma, çatlama ve selülit gibi sorunlar görülebilir.

Seksi ve sıkı kalça için 15 dakikalık egzersiz
1 gr
0.06Kcaltüm değerler
Minik saksıdan kolyelerMinimalizm sevenler için minik saksılardan sevimli kolye tasarımları...
Makyajla kendisini ünlülere benzeten adamFilipinli oyuncu ve makyaj artisti Paolo Ballesteros, yaptığı makyajlarla kendisini birebir ünlü yıldızlara benzetebiliyor.
Çocukları sosyal medyadan korumanın yollarıÇocukların teknoloji bağımlısı olmaması, sosyal medyada suistimale uğramaması ve dijital dünyanın karanlık dehlizlerinde tehlikeli durumlarla karşılaşmamaları için İletişim Uzmanı ve Eğitmen Nurhan Demirel, ailelere bir dizi öneri ve önemli tavsiyeler sunuyor.
Yılda 184 bin can alıyorAmerikalı bilim adamlarının araştırması, enerji içecekleri, buzlu çay gibi şekerli ve gazlı meşrubatların diyabet, kalp-damar hastalıkları ve kanserden ölümlerle bağlantısını ortaya koydu.
Nar Lokantası'nda Ramazan ziyafeti!Nar Lokanta’nın iftar sofrası Ramazan ayında yine her zamanki gibi birbirinden lezzetli iftariyelikler ve klasik Türk mutfağının enfes yemekleri ile misafirlerini ağırlamaya hazırlanıyor.
Bağımlılık yaratan yiyeceklerBağımlılık üzerine araştırma yapan uzmanlar bazı yiyeceklerin beyni etkilediğini ve bağımlılık yarattığını ortaya çıkardı. İşte bağımlılık yaratan besinler...
Ben Affleck boşanıyorÜnlü oyuncu Ben Affleck ve eşi Jennifer Garner ilişkilerini bitirme kararı aldı.
Zincir perde modelleriÖzgün koleksiyonları ve yenilikçi vizyonuyla adından söz ettiren kibrID MATERIAL, yaz mevsiminin yüksek enerjisini iç ve dış mekanlara taşıyor.
İftar ve sahur sofralarına hafif lezzetlerRamazan sofraları için uzmanlar hafif ve besleyici tatlıların tercih edilmesini tavsiye ediyor.
VİDEOLAR

PEMBE BLOG
1/3

Haftada 3 kez 15 dakikalık periyotlar halinde tekrarlandığında bu egzersizler kalçalarınızın sıkılaşmasını sağlayacaktır.

KALÇA EGZERSİZİ 1:ÇÖMELME

Başlama pozisyonu: Ayaklarınızı omuz genişliğinde açın, göğsünüzü gerin ve kollarınızı öne doğru uzatın. Omuzlarınızı arkaya doğru itin.

Egzersiz: Dizlerinizi kırın, kalçanızı geri itin ve sandalyeye oturuyormuş pozisyonu alın. Vücudunuzu yavaşça öne doğru eğin ve tekrar sırtınızı dikleştirin.

 

Egzersizin püf noktaları:

•    Kalçalarınızı dizlerinizin hizasından daha aşağıya bırakmayın. Kalçanız yere paralel bir hat oluşturmalıdır.
•    Topuklarınızı yerden kaldırmayın.
•    Sırtınız dik durmalıdır.
•    Çömelme hareketini yavaşça yapmaya gayret gösterin.
•    Bu egzersiz gluteus maximus denen baldırların ön ve arkasında bulunan kasları çalıştırmaya yardımcı olur.

 

Galeriyi daha rahat gezmek için klavyenizdeki sağ - sol tuşlarını kullanabilirsiniz.

PemberNar.Com sitesinde yer alan tüm haberlerin
telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir,
haberleri kopyalamayanız.
Kaynak göstermeden kullanmayınız.

Renkli etek nasıl kombinlenir?