Seksi ve sıkı kalça için 15 dakikalık egzersiz

Güzel ve sıkı kalçalar, erkeklerin her daim beğendiği ve kadınları çekici kılan bir özelliktir. Ancak kalçadaki kaslar hakkında bilinmesi gereken bir püf noktası vardır: sürekli çalıştırılmadıkları takdirde sarkma, çatlama ve selülit gibi sorunlar görülebilir.

Seksi ve sıkı kalça için 15 dakikalık egzersiz
İstanbul Modest Fashion Week için geri sayım başladı!Dünya muhafazakâr modasının öncü isimlerini bir araya getirecek olan İstanbul Modest Fashion Week (IMFW), Modanisa.com'un ana sponsorluğunda 13-14 Mayıs'ta tarihi Haydarpaşa Garı'nda moda tutkunlarını ağırlayacak.
Göğüs silikonları zararlı mı?Göğüslere konulan silikonların zararlı olup olmadığı konusunda Estetik Plastik ve Rekonstrüktif Cerrahı Uzmanı Op. Dr. Bülent Cihantimur açıklamalarda bulundu.
Kadınlarda en sık görülen 7 kısırlık nedeniTürkiye'de kısırlık görülme sıklığı yaklaşık % 15 civarında. Çocuk sahibi olamayan ailelerin üçte birinde erkekte, üçte birinde ise kadında sorun saptanmakta. Kadın Doğum Uzmanı Op. Dr. Ümit Zeteroğlu kadınlarda en sık görülen 7 kısırlık nedenini açıkladı.
Bugün ne pişirsem? - 5 Mayıs günün menüsü5 Mayıs günün menüsünde bugün sizler için hangi tarifleri seçtik? İşte adım adım tarifleriyle günün menüsü...
Yoğurt suyunun faydalarıYoğurt aldıktan sonra kasede biriken suyunu döküyorsanız bu huyunuzdan hemen vazgeçin. Çünkü yoğurt suyu sağlığa çok faydalı
G noktası nerededir? G noktası nasıl bulunur?Yıllardır G noktasının varlığı, nerede olduğu ve nasıl bulunabileceği konuşulup duruyor. İşte G noktasının yeri, önemi ve nasıl bulunabileceğine dair uzman görüşü
Anneler günü için yastık yapımıBu sene anneler gününde annenize ellerinizle işlediğiniz bu yastığı armağan edin. Üzerine istediğiniz notu işleyin. İşte adım adım anneler günü için yastık yapımı...
Cicaplast Baume B5 SPF 50 bakım kremiGüneş ışığına maruz kalan yaralara, yanıklara ve dövmelere; Cicaplast Baume B5 SPF 50 yatıştırıcı ve onarıcı bakım kremi!
1/3

Haftada 3 kez 15 dakikalık periyotlar halinde tekrarlandığında bu egzersizler kalçalarınızın sıkılaşmasını sağlayacaktır.

KALÇA EGZERSİZİ 1:ÇÖMELME

Başlama pozisyonu: Ayaklarınızı omuz genişliğinde açın, göğsünüzü gerin ve kollarınızı öne doğru uzatın. Omuzlarınızı arkaya doğru itin.

Egzersiz: Dizlerinizi kırın, kalçanızı geri itin ve sandalyeye oturuyormuş pozisyonu alın. Vücudunuzu yavaşça öne doğru eğin ve tekrar sırtınızı dikleştirin.

 

Egzersizin püf noktaları:

•    Kalçalarınızı dizlerinizin hizasından daha aşağıya bırakmayın. Kalçanız yere paralel bir hat oluşturmalıdır.
•    Topuklarınızı yerden kaldırmayın.
•    Sırtınız dik durmalıdır.
•    Çömelme hareketini yavaşça yapmaya gayret gösterin.
•    Bu egzersiz gluteus maximus denen baldırların ön ve arkasında bulunan kasları çalıştırmaya yardımcı olur.

 


Sen de Sorunu Sor
Açık renk elbise nasıl kombinlenir?