Seksi ve sıkı kalça için 15 dakikalık egzersiz

Güzel ve sıkı kalçalar, erkeklerin her daim beğendiği ve kadınları çekici kılan bir özelliktir. Ancak kalçadaki kaslar hakkında bilinmesi gereken bir püf noktası vardır: sürekli çalıştırılmadıkları takdirde sarkma, çatlama ve selülit gibi sorunlar görülebilir.

Seksi ve sıkı kalça için 15 dakikalık egzersiz
YORUMLAR
GönderKalan 420 karakter
Duygularınızı abartılı yaşamayınDepresyonun en sık rastlanan psikolojik sorunlardan birisi olduğuna dikkat çeken uzmanlar, Türkiye’de de görülen depresyon hastalarının oranının gün geçtikçe arttığını belirtiyor.
Çanakkalenin Yöresel YemekleriSıcak insanları ve güzel doğasıyla mutlaka görülmesi gereken illerimizden biri olan Çanakkale'nin yöresel yemeklerine ve tariflerine hep birlikte göz atalım.
Şifa niyetine geyik elmasıKALP, damar sağlığı, şeker ve kolesterole iyi geldiği söylenen geyik elması, Finike halk pazarında şifa niyetine satılıyor.
Aşk bu şans oyunu değil!Doğası gereği sosyalleşme çabası içinde olan bireyin ilk defa okula gitmeye başladığı günden itibaren türlü sorunlarla karşılaşması da olağandır'' diye sözlerine başlayan uzman hipnoterapist ve sosyolog Gani Eser yine çok önemli bir konuyu kaleme alarak geçiyor okuyucularının karşısına..
Evinize hava katacak 25 detayEvinizin dekorasyonunda yapacağınız ufak değişikliklerin neler yaratacağını hayal bile edemeyebilirsiniz. İşte ufak ama etkili detay önerileri...
PEMBE BLOG
1/3

Haftada 3 kez 15 dakikalık periyotlar halinde tekrarlandığında bu egzersizler kalçalarınızın sıkılaşmasını sağlayacaktır.

KALÇA EGZERSİZİ 1:ÇÖMELME

Başlama pozisyonu: Ayaklarınızı omuz genişliğinde açın, göğsünüzü gerin ve kollarınızı öne doğru uzatın. Omuzlarınızı arkaya doğru itin.

Egzersiz: Dizlerinizi kırın, kalçanızı geri itin ve sandalyeye oturuyormuş pozisyonu alın. Vücudunuzu yavaşça öne doğru eğin ve tekrar sırtınızı dikleştirin.

 

Egzersizin püf noktaları:

•    Kalçalarınızı dizlerinizin hizasından daha aşağıya bırakmayın. Kalçanız yere paralel bir hat oluşturmalıdır.
•    Topuklarınızı yerden kaldırmayın.
•    Sırtınız dik durmalıdır.
•    Çömelme hareketini yavaşça yapmaya gayret gösterin.
•    Bu egzersiz gluteus maximus denen baldırların ön ve arkasında bulunan kasları çalıştırmaya yardımcı olur.

 

Galeriyi daha rahat gezmek için klavyenizdeki sağ - sol tuşlarını kullanabilirsiniz.
Haftaya şık başlayın!