Şirket Haberleri
28.09.2017 - 16:25 | Son Güncelleme: 28.09.2017-16:28

Sigorta sektörünün ilk sürdürülebilirlik raporu Allianz Türkiye'den

Allianz Türkiye, Küresel Raporlama İnisiyatifi (GRI G4) kriterleri ve Birleşmiş Milletler Küresel İlkeler Sözleşmesi İlerleme Raporu doğrultusunda hazırladığı sürdürülebilirlik raporunu yayımlayarak, sektöründe bir ilke daha imza atıyor.

Sitene Ekle

AA

Allianz açıklamasına göre, Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Hedefleri'ne paralel olarak, "Allianz Seninle, İyiliğin Yanında" sloganı ile sektörünün ilk sürdürülebilirlik modelini 2016 yılının sonunda açıklayan Allianz Türkiye; dünyanın önde gelen şirketlerinin kullandığı Küresel Raporlama İnisiyatifi (Global Reporting Initiative-GRI G4) kriterleri doğrultusunda hazırladığı sürdürülebilirlik raporunu yayımlayarak, sektöründe bir ilke daha imza atıyor.

Sürdürülebilir Kalkınma Derneği'nin sektördeki ilk üyesi olan Allianz Türkiye'nin raporu, sürdürülebilirlik stratejisini, sürdürülebilirlik performansını ve örnekleri paylaşması açısından da Türkiye sigorta sektörü için bir ilk niteliğinde bulunuyor.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Allianz Türkiye Üst Yöneticisi (CEO) Aylin Somersan Coqui, "Modelimiz, Birleşmiş Milletler'in 17 sürdürülebilir kalkınma hedefinden iklim eylemi, sağlıklı bireyler, insana yakışır iş ve ekonomik büyüme, sürdürülebilir şehir ve yaşam alanları ile toplumsal cinsiyet eşitliği ilkelerine doğrudan katkı sağlıyor." ifadesini kullandı.

Birleşmiş Milletler Kadının Güçlenme Prensipleri'nin imzacısı olarak bu prensipleri taahhütle destekleyen tek sigorta şirketi olduklarını belirten Coqui, sürdürülebilirlik konusunda samimi olduklarını aktardı. Coqui, bu samimiyetlerini ve konuya olan inançlarını yayımladıklarıraporla en iyi şekilde aksettirmeye çalıştıklarını, sektörde bu alanda ilklere imza atarken bir yandan da tecrübelerini aktararak topluma, çevreye ve ekonomiye faydalarının çoğalarak artmasını da hedeflediklerini bildirdi.

Sürdürülebilirliği sadece bir dizi kurumsal sosyal sorumluluk projesi olarak görmediklerini belirten Coqui, şunları kaydetti: "Müşteri memnuniyeti ve teknoloji odaklı yeni nesil sigortacılığın öncülüğünü yapmak, toplumun yaşam kalitesini artıran sosyal bir marka olmak vizyonuyla çalışıyoruz. Müşterilerimizin sağlıklarını, yıllar boyunca oluşturdukları varlıklarını korumak, hayatlarının tüm evrelerinde kendilerinin ve ailelerinin yanında olmak için varız. Bu vizyonumuz doğrultusunda, sürdürülebilirlik stratejimizi oluşturmaya 2016 yılının ocak ayında sürdürülebilirlik ofisimizi kurarak başladık. İcra kurulu ve yönetim kurulu üyelerinden oluşan bir strateji ekibi ile sürdürülebilirlik önceliklerimizi belirledik. Paydaş beklenti anketleri ve atölyeler düzenlenerek bu önceliklerin iç ve dış paydaşlarımız nezdindeki önemini değerlendirdik. Bu öncelikleri, üst yönetim ve sürdürülebilirlik strateji ekibimiz ile son haline getirerek Allianz Türkiye'nin iş stratejilerine paralel bir model oluşturduk. İyi bir çevre için bireylerin, kurumların ve toplumun iyiliği, esenliği için işimizi sürdürülebilirlik prensiplerine uygun bir şekle dönüştürmek için çalışmaya başladık. Sektörümüzün ilk sürdürülebilirlik raporunu yayımlayarak çalışmalarımızın meyvelerini kamuoyuyla paylaşmaktan mutluluk duyuyoruz."


©Copyright 2017 Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir, haberleri kopyalamayınız.
İlginizi ÇekebilirX