Sloganlar, stilinizin bir parçası olmaya geliyor. T-shirtler üzerinde görmeye alışık olduğumuz birbirinden farklı ‘mottolar’ yerini aykırı birer nesneye dönüştürmeye hazırlanıyor. Kemerlerinizin üzerinde ya da çanta askılarınızla dünyaya meydan okumaya hazırsanız, sizi modanın ışıltılı sahasına alalım.
 
Moda dünyası yeni bir akım ile karşı karşıya, ‘sloganlaşmış markalar’. Her yerde yazı baskılı aksesuarlar görmeye yavaştan alışmaya başlarken sizler de bu akıma kendinizi bırakmaya ne dersiniz? Basic tişörtlerin popüler mottoları taşıdığı günler artık geride kalıyor. Markalar, kendileri  birer slogan haline dönüşüyor! 
Bazen yalnızca marka logosuyla bazen ise belirgin bir söz ile karşılaştığımız bu yeni nesil ürünler, hedef kitlesine milenyum çocuklarını alıyor. Daha yeni, daha hızlı ve daha çarpıcı…
 
Yeni ve Cesur 
Modanın dar kalıplarından uzaklaşmaya ihtiyacınız varsa, hızla gelen yeni akım sizi kısa sürede etkisi altına alabilir. Sloganlar, bir şeyler anlatmaya ihtiyaç duyanlar için daha dinamik bir şekilde hayatımıza giriyor. Yeni sahası ise çok daha dikkat çekici, moda dünyası sloganları karşılamaya oldukça hazır. 
 
Moda dünyasında trend bir görünüm elde etmek için anahtar kelimeler yeni ve cesur olmaktan geçiyor. Yeni ve cesur olmak ise, moda dünyasının dar kalıplarından uzaklaşmak demek. Sloganları çanta askılarınıza ve kemerlerinize yerleştirerek sizler de ‘ yenilikçi’ bir adım atabilirsiniz. Son dönemin gözde markalarından birisi olan Off White bu konuda sizlere günlük hayata uygulayabileceğiniz, pratik stil önerileri sunuyor. Markanın kullandığı sloganlar ise 
 
Markalar Ön Plana Çıkıyor 
Geçmişten günümüze, ‘marka’ olmak ‘görünür’ olmakla eşdeğer tutuluyor. İsminizi duyurmak istiyorsanız çok daha göz önünde olmalı, gizemin kalıplarını delmelisiniz. Dikkat çekici yeni markaların ise tam da bu şekilde bir strateji izleme yolunu seçtikleri görülüyor. Ünlü isimlerin yeni çanta markalarından birisi haline dönüşen ‘Supreme’, çantaların ön yüzeylerinde, gömlek şeritlerin büyük puntolarla karşımıza çıkıyor.
 
Amblemden Ötesi 
Dünyaca ünlü ayakkabı markaları, amblem ile stilleri görünür hale getirmeyi tercih ederken sneaker dünyasında yeni bir isim olan Balenciaga, bu durumu tam tersine çeviriyor. Marka yeni ürettiği tasarımlarında belirgin bir biçimde ismini kullanmayı tercih ediyor. Bu durum ise sloganların marka ismine dönüşümünü gözler önüne seriyor. 
 
Günümüzün diğer bir ilgi çekici markası Vetements ise, marka ismini amblemsiz bir biçimde kullanan markalardan bir diğeri. Marka, amblemlerin gücünü markasının gücü haline getirerek, ‘görünür’ olmanın doğrudan yolunu buluyor.
 
Erkek Modasında Öncü 
Moda denildiğinde akla sadece kadınların gelmesi, cinsiyetçiliğin biraz daha ötesinde. Olaylı bir yıldız, başarılı bir sanatçı kimliklerine tasarımcılığı da ekleyen Kanye West kendi markasını kurdu bile. Yeezy ismini verdiği markası ile stilin hayatı kolaylaştırması gerektiğini savunan West, slogan olarak oldukça basit bir yol izliyor. ‘Yeezy’ baskılı sweatshirtler sadece kadın değil erkek stiline de göz kırpıyor. 
Kanye West’in ticari zekası ise bununla sınırlı değil. Yeezus ismini verdiği albümünün dünya turnesi için özel hazırlanan baskılı swetshirtler ünlülerin sokak stilinde tercih etmesi ile birlikte hızla ikonik bir parçaya dönüşüyor.