31.05.2017 - 10:34 | Son Güncellenme:
Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliğiyle hayata geçen yarışmada bu yıl SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri kategorisinde 50 farklı sektörde Altın, Gümüş ve Bronz olmak üzere 140 ödül sahiplerini buldu. 350’ye yakın kampanya başvurusunun yapıldığı Jüri Ödülleri kategorisinde ise Altın, Gümüş ve Bronz’dan oluşan 40 ödülle en başarılı sosyal medya çalışmaları belirlendi.
Sosyal medyayı en iyi kullanan ünlü isimlerin ve fenomenlerin de ödüllendirildiği geceye iş ve sanat dünyasının önde gelen isimleri katıldı. Yarışmada büyük ödül olan Grand Prix’nin sahibi yıl boyunca yaptığı sosyal medya çalışmalarıyla fark yaratan Türk Hava Yolları oldu.
Emlak Sektörü’nde Milliyet Emlak Bronz ödülü aldı.