Tatil Anı Tur'da 3.dönem erken rezervasyon fırsatları!

Anı Tur'da 3.dönem erken rezervasyon fırsatları!

30.03.2011 - 13:25 | Son Güncellenme:

28 şubatta bitirilmesi planlanan erken rezervasyon 3. fırsatı ve indirim imkanları misafirlerin yoğun talepleri doğrultusunda 4 nisan a kadar uzatıldı,bu konuyu ile ilgili Anı tur satış & pazarlama koordinatörü Zafer Nebi SEVİM ile görüşüldü ve kendisiyle kısa bir söyleşi yaptık.Duyduklarımızın doğruluğunu teyit ettiler ve tahminlerinin çok üstünde yeni taleplerin gelmesinden dolayı misafirlerimizi kırmak istemediklerini öğrendik.

Anı Turda 3.dönem erken rezervasyon fırsatları

Esas amacımız elbette kaliteyi çok uygun fiyata satılması, sınav tarihlerinin ay sonuna gelmesi sebebiyle gelemeyen ve zaman ayıramayan misafirlerimiz her aradıklarında "maalesef" kelimesini kullanmamak adına, senelerdir bizlerden tatillerini, uçak biletlerini alan ,bizimle devamlı kültür turlarına çıkan, yurtdışına çıkarken tek telefonla rezervasyonlarını yaptıran değerli misafirlerimizin memnun kalması.

Haberin Devamı

Bizimle misafirlerimiz arasında özel bir ilişkimiz var, bir türlü kıramıyoruz, açıkçası kırmayı da asla düşünemeyiz, bizim için misafirlerimiz her şeyden önemlidir. Zaten Anı turumuzun 26 yıldır hayatta ve ayakta kalmasının en önemli boyutu misafirlerimizdir, çok klasik olacak ama için doğrusu % 100 misafir memnuniyetini ilke edinen ve duyurusunu ulusal gazete manşetlerine taşıyan ve garantisini veren internet mecrasında aynı garantiyi milyonlara duyuran bizlerin daha sezonun başına gelmeden misafirlerimizi böyle olaylardan dolayı kırmak düşünülemez, o isimsiz kahramanlar bizim Anı tur olmamıza imkan sağlayan yegane isimlerdir, hepsi bizim gönül dostumuzdur ,insan nasıl ki dostunu kırmayı asla istemezse bizlerde o isimsiz kahramanları kırmayız.

Haberin Devamı

Peki gelişen süreçlerde nasıl görüyorsunuz? Sizce erken rezervasyonunuzun gelişimini ve nereden , nereye gelindiğini , Anı tur olarak , sektördeki yerinizin sırrı nedir ?

Anı tur olarak en başından bu güne kadar her ne kadar eski bir şirket hatta sektörde 26 yıla ulaşan bir tecrübesi var olan bir şirket ne rüzgarlar görmüş ne ayazlar yemiş her türlü riskten ve krizden başarıyla çıkmış ,markasına gelebilecek bütün kötülüklere karşı önlemini almış, kısaca kendine toz kondurmamış tertemiz sektör lideri,bir duayen, gerek yönetim kurulu başkanı Sayın Veli CİLSAL gerekse Genel Müdürümüz Sayın Levent ÇARDIKLI ve tüm personelimizin inanılmaz sektör tecrübesi ile inanılmaz öngörüleri var.

Şuna inanın tatil satıyoruz ama kendimiz tatil yapamıyoruz, elbette bizlerde çok istiyoruz fakat o denli yoğun ve inanılmaz hareketli bir çalışma ortamındayız ki , çocuklarımızın büyüdüklerini dahi anlayamıyoruz,eşimiz ve dostumuz bizleri görememekten şikayetçi ,elbette bizler şikayetçi değiliz ve bu yoğunluktan son derece mutluyuz , Anı tur 26 yıldır 2 odalı ofisten Yönetim kurulu Başkanımızın tecrübeleri ve elbette Ticari bilgisi ve zekası yadsınamaz ve en başta onun başarısıdır,onunla beraber Genel Müdürümüz de yaklaşık 17 yıla varan bir Anı tur geçmişi var,burada neredeyse % 60 kadar oranda 10 seneyi aşan bir çalışma yılı ortalaması mevcuttur,zaten sektörde en önemli değer tecrübedir,şimdi neredeyse gidin görüşün rakiplerimize bizim okulumuzdan mezun olup çalışan müdürler ve genel müdürler vardır.

Haberin Devamı

Orayı anlayamadık? Sizin okulunuz da mı var?

Yok elbette okulumuz ama Anı tur ciddi manada sektöre yönetici ve personel yetiştiren okul görevini üstlenmiştir,bir çok tanıdığımız arkadaşımız,şimdi önemli görevlerdedir,elbette bu misyonumuzdan bizde mutluluk duymaktayız,her ne kadar çok büyük düşünülse de !

Turizm camiası inanılmaz birbiriyle irtibatlıdır,her sektörde benzeri bir durum var olduğu şeklinde algılanabilir ama bizim sektörümüzde inanılmaz rekabet ve takip vardır,bizim kullandığımız mecraları kullanmayı özen gösteren aynı şekilde tüm yaptıklarımızı kopya eden rekabetçilerimiz vardır,esasen kopya aslını takdir etmek olduğu içinde onları asla kınamıyoruz,herkes hak ettiği kadar payını alır,bizlerde hakkımızı helal para kazanmak şeklinde aldığımız için bizlerde nasibimizi alıyoruz..

Haberin Devamı

Misafirlerimizin en çok dikkat etmeleri gereken nereye ve hangi otele rezervasyon yaptırdıkları değil,ürünleri nereden ve kimden aldıklarıdır,geçmişte kurgularını iyi planlamayan ,mali disiplinlerini önemsemeyen ,risklerini hesaplamayan öyle büyük kuruşlarımız kendilerini hazin bir sonun içerinde bulduklarında yine en büyük zararı sektörümüz ve misafirlerimiz yaşadılar,kapılarda kaldılar,otele alınmadılar,paralarını geri alamadılar.

Bu konuda misafirlerimiz artık,yoğurdu bırakın üfleyerek değil buzdolabında ki soğutuculara koyarak yiyorlar,bu arada çok iyi biliyorlar ki, Anı tur bizim adımıza detayları ile ayrıntılı bir şekilde bizi düşünmüş ona göre hareket etmiştir,ondan dolayı içimiz çok rahat diye bir çok misafirimizden ben şahsen kulaklarımla duydum,bu sebeple bizlerinde içi çok rahat ve şu aşamada öncüyüz ve liderliğimizi sürdürmek istiyoruz,her zaman aynı duygularla hareket ediyoruz.

Misafirlerimiz bizlerin evine gelen dostlarımız gibi görüyor ve kendilerini en iyi şekilde ağırlamak ve memnun etmek istiyoruz,hedeflerimiz her zaman en üst seviyede tutuyoruz kendimize olduğu kadar geçmiş yıllarda misafir ettiğimiz müşterilerimizin duydukları memnuniyeti bildiğimiz için inanılmaz özgüven içerisindeyiz.

Haberin Devamı

Ayrıca sizlerde bize bu imkanı sağladığınız için çok teşekkür ederiz...

Yazarlar