Teknoloji Dünyaca ünlü sosyal medya fenomenleri İstanbul'a geliyor

Dünyaca ünlü sosyal medya fenomenleri İstanbul'a geliyor

15.11.2017 - 15:48 | Son Güncellenme:

Tüm dünyada milyonlarca insanın hayatlarına dokunan sosyal medya fenomenlerini markalar ile bir araya getiren INFLOW Global Summit, 15 - 24 Aralık 2017 tarihlerinde İstanbul'da gerçekleşecek. Etkinlik, dünyaya açılmak isteyen yerli markalara fenomenlerle işbirliği yapma fırsatı sağlayacak.

Dünyaca ünlü sosyal medya fenomenleri İstanbula geliyor

Fotoğraf, video ve yazılarıyla tüm dünyada milyonlarca kişinin tercihlerine yön veren içerik yaratıcıları, sosyal medya fenomenleri 15 - 24 Aralık 2017 tarihlerinde İstanbul’da TheRitzCarlton’da gerçekleştirilecek INFLOW Global Summit’de bir araya gelecek. Seyahat, lüks, moda, gastronomi, anne-çocuk temalarıyla paylaşımlarda bulunan sosyal medya fenomenleri etkinlik süresince birçok farklı alt etkinliklerle sektörün lider isimleriyle birebir görüşmeler yapacak.

Haberin Devamı

Türkiye’den dünyaya ihraç edilecek bir etkinlik olan INFLOW Global Summit’de panellerin yanı sıra B2I (Business-to-Influencer) toplantılarıyla dijital platformun öncüleri, sektör profesyonelleri ve marka temsilcileri ile görüşme fırsatı bulacak.

INFLOW Global Summit, 28 farklı ülkeden 100 yabancı Influencer’ı ağırlayacak. Ayrıca yerli ve yabancı marka profesyonelleri de etkinliğe katılacak. Etkinliğe Türkiye’den de 100Influencer katılacak ve markalarla bir araya gelme fırsatı yakalayacak. Etkinliğe katılacak Influencerlar arasında SuzanneBruch (wonderful_places), Jack Morris (Doyoutravel), JohnnyWard (onestep4ward) LaurenBullen(gypselust), EnzyLeovarisa (enzystoria) JessicaAgnesia (jcsmila), CristinaMusacchio (cristinamusacchio), Samantha (lesssamantha), İdil Yazar (idilyazar), Ahmet Erdem (ahmet.erdem), Ceylan Çapa (ceylancapa) ve Rachel Araz (rachelaraz) yer alıyor.

Haberin Devamı

Inflow Travel Summit Nisan 2017’de düzenlenmişti

Nisan 2017’de Antalya’da düzenlenen Inflow Travel Summit etkinliğine 200’den fazla influencer, 340’tan fazla marka katıldı. Bu etkinlikte 9 panel ve 2 keynote gerçekleştirildi. Etkinlik kapsamında 58 bin 471 paylaşım yapılırken sosyal medyada 9,8 milyon adet etkileşim sağlandı.