Teknoloji Dünyanın M-Hali Avea ile başladı

Dünyanın M-Hali Avea ile başladı

12.05.2015 - 14:45 | Son Güncellenme:

Digital Age Dergisi tarafından bu yıl 9. kez düzenlenen ve ana sponsorluğunu Avea’nın üstlendiği Digital Age Summit, 12-13 Mayıs 2015 tarihlerinde Raffles İstanbul’da gerçekleştiriliyor.

Dünyanın M-Hali Avea ile başladı

Dijital medyanın giderek önem kazandığı ve pazarlama dünyası, medya ve toplum açısından yeni bir algılama biçiminin doğduğu yeni dünyada dijital trendler, yaratıcı uygulamalar ve yeni bakış açıları Digital Age Summit’te masaya yatırılıyor.

Haberin Devamı

Dijital dünyanın farklı alanlarından konuşmacıların sunumlarının yanı sıra workshop çalışmalarına da ev sahipliği yapan Zirve’nin ilk gününde, Türk Telekom Grubu Entegre Bağlantı Yönetimi Direktörü Baran Yurdagül “Hayatı Değiştiren Mobil Teknolojiler” başlıklı bir sunum yaptı. Zirve’nin ilk gününün ikinci bölümünde konuşacak olan Türk Telekom Grubu Bireysel Pazarlama İletişim Direktörü Gelincik Onan ise yapacağı sunumda dijital teknolojinin pazarlama iletişimine getirdiği yeni olanaklara değinecek.

Hizmetin en çok tercih edilen hali M-Hali

Sunumunda dijitalleşen dünyada ihtiyaçlar aynı olmakla birlikte ihtiyaca yönelik çözümlerin farklılaştığına dikkat çeken Baran Yurdagül, şunları söyledi: “İnsanlar çağdaş dünyada da yeme içme ve güvenlik gibi temel ihtiyaçların yanı sıra sevgiye, aidiyete, sosyalleşmeye, başkalarından değer görmeye ve hayallerini gerçekleştirecek cesareti bulmaya ihtiyaç duyuyor. Eskiden beri yaşamın bir parçası olan tüm bu ihtiyaçlar, artık çağın getirdiği yeniliklerle birlikte farklı şekillerde karşılanabiliyor. Şüphesiz ki mobil hizmet çağının doğmasına ve yaygınlaşmasında önemli rol oynuyor. Bu nedenle şu an herşeyin M-Hali’ni konuşuyoruz.”

Haberin Devamı

Dijital gelecek

Ticaretten sağlığa, eğitimden bankacılığa artık tüm hizmetlere öncelikli erişimin mobilden gerçekleştirildiğine de dikkat çeken Yurdagül, “Herşeyin birbirine bağlı olduğu bu yeni dönemde hızlı ve güvenilir mobil bağlantı büyük önem taşıyor. Akıllı ofislerden dijital ulaşım araçlarına kadar tüm bu hizmet ağı kesintisiz bir iletişim altyapısına ihtiyaç duyuyor. Bu durum daha iyi hizmet sunmak için rekabeti artırırken yeni iş alanları, hedefli pazarlama, daha esnek organizasyonlar gibi fırsatları da beraberinde getiriyor. Facebook gibi dünyanın en büyük içerik şirketinin içerik üretmediği, Uber gibi bir taksi devinin tek bir taksiye sahip olmadığı bir çağda yaşıyoruz. 2020 yılında kimi tahminlere göre 20 milyar, kimi tahminlere göre ise 50 milyar makine birbirine bağlı olacak. Devir artık dijitale uyum devri, mobile uyum devri” şeklinde konuştu.

Haberin Devamı

Dijital, son durak değil

Türk Telekom Grubu Bireysel Pazarlama İletişim Direktörü Gelincik Onan, Digital Age Summit’in ilk gününde öğleden sonra dijitalin pazarlama iletişimine olan etkisini ele aldığı ilgi çekici bir sunum gerçekleştirecek.