07.04.2008 - 00:00 | Son Güncellenme:
Ankete göre, gençlerin yüzde 72’si parasını giyim, yüzde 63’ü sağlık, yüzde 34’ü ise teknolojik ürünleri satın almak için harcıyor. Gençlerin para harcadığı diğer alanlar arasında yüzde 32 ile eğlence ve yüzde 16 ile spor bulunuyor.
Kullanıcıların teknolojik ürün satın alırken, tercihlerini öncelikli
olarak fiyat (yüzde 75), daha sonra marka (yüzde 64) ve çevrelerinin tavsiyeleri (yüzde 40) etkiliyor. Bunların dışında TV/gazete haberleri, trendler ve ürünün teknolojik özellikleri de satın alma kararında etkili oluyor.
Gençlerin yüzde 93’ünün Bluetooth’lu cihazı bulunuyor. Gençlerin yüzde 52’si için yeni satın alacağı ürünlerin Bluetooth özelliğine sahip olması önemli, yüzde 19’u için ise çok önemli.
"Teknoloji denilince akıllarına hangi ülkenin geldiği" sorulduğunda