The Others İstanbul’da CRM rüzgârı esecek

İstanbul’da CRM rüzgârı esecek

25.12.2000 - 00:00 | Son Güncellenme:

CRM Institute Turkey tarafından 24 Ocak’ta İstanbul Swissotel’de yapılacak organizasyonda, 'Müşteri İlişkileri Yönetim'i her yönüyle masaya yatırılacak

İstanbul’da CRM rüzgârı esecek

İstanbul’da CRM rüzgârı esecek

CRM Institute Turkey tarafından 24 Ocak’ta İstanbul Swissotel’de yapılacak organizasyonda, 'Müşteri İlişkileri Yönetim'i her yönüyle masaya yatırılacak

İstanbul’da CRM rüzgârı esecek
CRM Institute Turkey, kurumların Müşteri İlişkileri Yönetimi’ne (CRM) bakış açılarını netleştirmeyi ve vizyonlarını genişletmeyi amaçladığı ’Yönetici Brifingleri’nden ilkini 24 Ocak’ta Swissotel’de gerçekleştiriyor. CRM konusunda dünyanın önde gelen kuruluşlarından Reppers&Rogers’ın Avrupa Direktörü Paul Lethbridge ve dünyanın önemli CRM uzmanlarını bir araya toplayan ‘CRM Consortium’un başkanı, CRM Ltd. U.K.’nin kurucusu ve direktörü Tony Craddock gibi CRM alanında dünya çapında uzmanlar ile, Türk iş dünyasının önde gelenleri CRM Rüzgarı konferansında bilgi ve birikimlerini katılımcılarla paylaşacaklar.

Örneklerle CRM
‘CRM kavramı dünyada nasıl biçimleniyor?, CRM nedir, sağlayabileceği faydalar nelerdir? Kurumunuzun CRM tarifi nasıl olmalı? Başarılı CRM uygulamaları şirketlere neler getirdi? Başarıya ulaşamayan CRM projeleri hangi engellere takıldı?' gibi güncel ve önemli konuların tartışılacağı konferansta, CRM felsefesi ele alınacak. Konferansta ayrıca CRM konusunda yaşanmış örneklerden kesitler de sunulacak.
CRM Rüzgarı’nın ana başlıklarından olan 'Satış Performansınızı Nasıl Yükseltirsiniz?' ile teknolojinin getirdiği yeni platformların kurumsal platformlara yansıtılması anlatılacak. Birebir ilişkilerin ön plana çıktığı ve veri tabanlarının önemli bir güç sayıldığı ortamlarda yol gösterici olan 'Doğrudan Pazarlama Dönemi' konferansın bir diğer önemli başlığı olarak yer alıyor.
Şirketlerin alışılagelmiş müşteri memnuniyeti yaklaşımı ile sınırlı kalmayarak servis taleplerini karlılığa dönüştürebilme yönündeki çalışmaları, konferansta üzerinde durulacak bir diğer konu.

İnteraktif forum
Konferans kapsamında organize edilen ve izleyicilerin soru ve yorumları ile katılabildikleri İnteraktif Forum ise katılımcılara, CRM kavramlarının kurumsal genişlikte nasıl algılanması gerektiği konusunda farklı bakış açıları kazandıracak. CRM Rüzgarı’na, genel müdür, pazarlama ve satış müdürü, CRM departmanı, destek, iş geliştirme, proje ve bilgi işlem yöneticilerinin ve CRM projesine başlayacakların büyük ilgi göstermesi bekleniyor.