Mark & Spencer artık daha B-ilgi’li

Mark & Spencer artık daha B-ilgi’li


Marks & Spencer Müşteri İlişkileri Hattı’ aralık ayından itibaren hizmet vermeye başladı. CRM ajansının bünyesinde yer alan CMC kapsamında ‘Bilgi Müşteri Etkileşim Merkezi’nde (212) 337 1 333 numara ile hizmet veren hatta müşterilerin istek ve şikayetleri kaydediliyor. Toplanan bütün veriler CMC tarafından aylık rapor olarak hazırlanıyor ve müşterilere daha iyi hizmet vermek amacıyla CRM bazında değerlendiriliyor. Telefon, faks, e - posta, SMS ve web ajanı gibi araçlarla sağlanan B - ilgi ile müşteri veritabanı oluşturuluyor ve internet üzerinden istenilen raporlara ulaşma imkânı sağlanıyor.









22 Kasım 2019 Magazin Bülteni.

İlginizi Çekebilecek Diğer Haberler

Sıradaki Haber