The Others Umut 2000'den üç yeni merkez

Umut 2000'den üç yeni merkez

14.12.1999 - 00:00 | Son Güncellenme:

Umut 2000'den üç yeni merkez

Umut 2000den üç yeni merkez


       Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Fakültesi ve Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı, depremzede çocukların eğitimine katkı sağlamak için oluşturduğu Umut 2000 Gezici Eğitim Merkezi uygulaması çerçevesinde üç aracı hizmete sokacağını açıkladı.
       Umut 2000 Projesi adına yapılan açıklamada, geçen aydan itibaren satışa sunulan yaklaşık 30 milyon logolu üründen elde edilecek gelirle, üç gezici eğitim merkezi oluşturulacağı ve Haziran 2000'e kadar hizmetlerinin maliyetinin karşılanacağı belirtildi.
       Açıklamada, satışın beklenenden fazla olması durumunda, gezici eğitim merkezlerinin sayısının arttırılacağı, logolu ürünlere ayrıca bir zam yapılmayacağı ve mevcut kar oranından gezici eğitim merkezleri için fon ayrılacağı ifade edildi.
       Orkid ve Alldays Ürün Müdürü Başak Karaca, vatandaşa her zaman en iyiyi ve en kaliteliyi götürme çabası içinde olduklarını belirterek, "Bu bilince sahip ürün grubu olarak, Boğaziçi Üniversitesi ve Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı tarafından geliştirilen depremzede çocuklara yönelik bu eğitim projesine finansal destek olmak sosyal sorumluluğumuzdur" dedi.
       İpana Ürün Müdürü Zeynep Kutlay da, "Yaşanan deprem felaketinin ardından geliştirilen Umut 2000 Projesi'ne destek olmak, bunca senedir Türk halkının desteğini gören İpana'nın hiç düşünmeden üstlendiği bir görevdir" diye konuştu.

Hangi ürünler logolu

       Açıklamada, satışların ardından projeye finansal kaynak sağlayacak Umut 2000 logolu ürünler de, Ariel, Ace, Alo, Pantene, Rejoice, Blendax, İpana, Prima, Pampers, Orkid ve Alldays olarak sıralandı.