09.03.2018 01:30 | Son Güncelleme:
EKONOMİ SERVİSİ

Türk pizzasını da Londra’ya götürdü

Türk pizza markası Pizzabulls, yurtdışı açılımını İngiltere Londra’dan yapıyor. Yurtiçinde ise 47 olan mağaza sayısını artırmayı hedefliyor.

2018 yılında 23 tane Pizzabulls şubesi açılması planlanıyor. Pizzabulls CEO’su Cavit Can Kırbeyi, Türkiye’de 47 şubeye ulaştıklarını belirterek, “Yurtdışına açılma zamanı geldi. Dünyanın en büyük pizza tüketicisi İngiltere’yi Türk pizzası ile tanıştıracağız. Şubatta İngiltere’de ilk şubemizi açtık. İran ve Azerbaycan’dan gelen teklifleri de değerlendiriyoruz. ABD, Çin ve Rusya gibi büyük pazarlara girmek istiyoruz. İngiltere ve Malta’da kazanacağımız deneyim bizi bu pazarlara hazırlayacak” dedi.

Pizzabulls, 2006 yılında kuruldu. 10 yılda 47 şubeye ulaştı. Franchise modeliyle büyüyen markanın şubelerinin 43’ü yatırımcılara ait. Ağırlıklı olarak İstanbul’da bulunan markanın Karabük, Samsun, Eskişehir, Safranbolu ve geçen yıl zincire katılan Rize ile Trabzon’da da şubeleri var. Kırbeyi, Türkiye’de pizzayla tanışmamış bir kitle bulunduğunu belirterek, hala ulaşmayı hedefledikleri yüzde 60’lık bir kitle olduğunu kaydetti.

Karadenizliler sevdi

Karadeniz’in pizzayı sevdiğine değinen Kırbeyi, bölge yatırımcılarından yoğun ilgi gördüklerini aktardı. Bu yıl Trabzon’da ikinci şubeyi açmayı planladıklarını da dile getiren Cavit Can Kırbeyi, “Onu, Ordu ve Giresun takip edecek. Karadenizliler özellikle kavurmalı pizzayı sevdi. Bölge insanı pideyi seviyor, bizim pizzalarımızın lezzetini kendilerine yakın buldular. Karadeniz’deki şubelerimiz en iyi satış yapanlar arasında ilk 10’da yer alıyor. Yakından bütün Karadeniz’e pizza servisi yapacağız” diye konuştu.

Bu yıl gitmek istedikleri iller arasında Kayseri, Malatya, Konya, Bursa, Ankara, Antalya, Adapazarı ve İzmit’in ilk sırada yer aldığını aktaran Kırbeyi, yatırım bedelinin 120 bin dolar artı KDV olduğunu belirtti. Kırbeyi, Türkiye’deki pizza sektörüyle ilgili de “Şu anda pazar 750 milyon-1 milyar TL arasında bir büyüklüğe sahip” dedi.


İşin sırrı hamurda


2017’yi 60 milyon TL ciro yapan şirketin gelecek yıl hedefi ise 100 milyon TL. Kırbeyi, ciro ile birlikte marka bilinirliklerinin de arttığını belirterek, “Hızlı servis, kaliteli ve standart ürün Pizzabulls’a güveni artırdı.Bizim farkımız hamurumuz. Gevrek hamuru tüketici seviyor. Taze hamur mideyi yorar, rahatsız eder. Biz pizza hamurlarımızı mutlaka dinlendiriyoruz dolayısıyla mideyi rahatsız etmez” dedi.

Bu habere ifade bırak
  • 2Mutluyum
  • 1Şaşkınım
  • 1Kararsızım
  • 1Kızgınım
  • 1Üzgünüm
Toplam Oy6